۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۰۳۱۲
امام جمعه موقت لردگان:

دشمن بزرگ نيست، اما خبيث است/اگر دشمن قصد تجاوز داشته باشد، پدافند هوايي اولين سيلي را به آن می‌زند

امام جمعه موقت لردگان گفت: دشمن ما بزرگ نيست ولي خبيث است، امروز دشمنان ما بدانند که با تدابير مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و سرداران سرافراز مملکت جمهوري اسلامي ايران سيلي محکمي خواهند خورد.
دشمن بزرگ نيست، اما خبيث است/اگر دشمن قصد تجاوز داشته باشد، پدافند هوايي اولين سيلي را به آن می‌زند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام منصوري امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه لردگان ضمن سالروز شهادت امام جواد عليه السلام  گفت: تکبر، حرص و حسد انسان را از راه اصلي خود يعني تقرب به پروردگار دور مي کند و به گمراهي و تباهي مي کشاند.
 
وي گفت: رعايت تقواي الهي سبب پاکي انسان از انواع گناهان و زشتي‌ها مي‌شود و به ترغيب و تشويق انسان به انجام کارهاي نيک و خداپسند کمک مي‌کند.

حجت السلام منصوري، مشکل ازدواج جوانان را بسيار مهم دانست و گفت: ترويج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه مي‌تواند زمينه برطرف شدن مشکل ازدواج در جامعه را فراهم کند.

امام جمعه موقت لردگان بیان داشت: امروزه در جامعه‌ موضوع ازداوج به يکي از مشکلات بزرگ براي نسل جوان تبديل شده و برگزاري جشن‌هاي عروسي و مهريه هاي سنگين سبب شده تا جوانان به ازدواج به چشم يک ميدان نبرد نگاه کنند در حالي که دين اسلام با اسراف و ولخرجي در تمام موارد مخالف است.
 
منصوري با اشاره به عدم توجه خانواده‌ها به امر ازدواج تاکید کرد: مشکل بزرگ پدر و مادرها و به دنبال آن فرزندان، سطح توقعات بسيار بالا در ازدواج است که به يک معضل تبديل و موجب شده، سن ازدواج جوانان بالا رفته و در نتيجه مشکلات فراواني را به دنبال دارد.
 
خطيب نماز جمعه اين هفته به سالروز 17 شهريور اشارهداشت و گفت: اين روز يکي از بزرگترين مناسبت هاي تاريخي ايران اسلامي شد و قيام 17 شهريور مانند برگ زريني در تقويم انقلاب اسلامي ماندگار شده است.

منصوري گفت: در قيام 17 شهريور بيش از 4000 نفر کشته و زخمي شده اند.
 
امام جمعه موقت لردگان ضمن گرامي داشت سالروز شهادت زائران حرم امن الهي گفت: سالروز شهادت زائران حرم امن الهي بواسطه سعودي ها يادآور هتک حرمت خانه خدا است.

منصوري، در بخش ديگر سخنان خود با اشاره پدافند هوايي گفت: دشمن ما بزرگ نيست ولي خبيث است، امروز دشمنان ما بدانند که با تدابير مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و سرداران سرافراز مملکت جمهوري اسلامي ايران سيلي محکمي خواهند خورد.
 
وي خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري با ديدار با متخصصين پدافند هوايي فرمودند، سامانه هاي پدافند هواييS300    به عنوان ديوار دفاعي پا برجا شده و اگر دشمن خدايي ناکرده قصد تجاور به ميهن اسلامي را داشته باشد، پدافند هوايي ايران اولين سيلي را به دشمن خواهد زند .

وي در پايان گفت: امروزه آفت تجملگرايي، دولت ها را تحديد مي کند و کسي که به سمت اشرافگرايي برود اولاً در مقابل دشمن تسليم مي شود و دوماً به مردم ظلم مي کند که نمونه آن در فيش هاي نجومي مشاهده شده است.

انتهای پیام1026ج/630ل
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۸:۳۸

21 Jan 2020