۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۲۵۴۶۲
عضو اتاق بازرگانی:

"دولت" درباره اقتصاد مقاومتی فقط حرف می‌زند

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: بدنه دولت اقتصاد مقاومتی را نپذیرفته و درباره آن فقط حرف می‌زند.
"دولت" درباره اقتصاد مقاومتی فقط حرف می‌زند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیـوز، اسداله عسگر اولادی در گفت‌وگو با فارس درباره بسته خروج از رکود دولت اظهار کرد: دولت در آغاز سال سوم است اما تدبیرهای اتخاذ شده‌اش پاسخگوی امیدها نبوده است. مردم هنوز امید دارند و بسته خروج از رکود هم آمده است که البته نقایص دارد و به دلیل همین نقیصه‌ها من این بسته را کارساز نمی‌بینم.

وی ادامه داد: مسئله کشاورزی در این بسته بسیار جای بحث دارد. درباره اینکه تکلیف یارانه‌ها چیست اصلا بحث نشده و در مورد صادرات، شفاف صحبت‌ نشده است.

عضو اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: آخرین نقیصه‌ای که در بسته خروج از رکود دولت وجود دارد، مسئله اقتصاد مقاومتی است. درباره اقتصاد مقاومتی حرف زده شده اما بدنه دولت اقتصاد مقاومتی را نپذیرفته است و در حالیکه رئیس دولتمان مرتب در مورد اقتصاد مقاومتی حرف می‌زند.

عسگر اولادی با بیان اینکه کلمه اقتصاد مقاومتی عاریتی، کلمه تازه‌ای نیست و دولت باید به این نکته توجه داشته باشد افزود: اقتصاد مقاومتی زمانی مطرح می‌شود که با بحران‌هایی مواجه می‌شویم. در اقتصاد مقاومتی ما باید اتکا به خارج از کشور را کم کنیم تا آنجایی که بتوانیم باید در داخل به سمت خود کفایی نیازهای واجب برویم. در حقیقت باید اقتصاد را در برابر تهاجم‌ها مقاوم کنیم. برای اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری لازم است چون پایه اشتغال را حفظ خواهد کرد. وی در پایان گفت: دولت اهل مشورت گرفتن نیست و به جز دیپلماسی چیز دیگری در کارنامه ندارند ضمن اینکه تیم اقتصادی دولت هم ضعیف عمل کرده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۷:۰۴

29 Dec 2019