۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۳۷۴۳۲
معاون صنايع‌ دستي و هنرهاي سنتي ميراث ‌فرهنگي چهارمحال و بختياري:

دومين مرحله طرح مبارزه با "قاچاق محصولات صنايع ‌دستي" در چهارمحال و بختياري آغاز شد

معاون صنايع‌ دستي و هنرهاي سنتي ميراث ‌فرهنگي چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي حمايت از توليدات داخلي دومين مرحله طرح مبارزه با قاچاق محصولات صنايع‌ دستي خارجي در چهارمحال و بختياري آغاز شد.
دومين مرحله طرح مبارزه با "قاچاق محصولات صنايع ‌دستي" در چهارمحال و بختياري آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ مهرداد رئيسي معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي ميراث فرهنگي چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در راستاي حمايت از توليدات داخلي طرح نظارت بر فروشگاه‌هاي عرضه صنايع‌ دستي و نظارت بر عرضه آنها در ساير فروشگاه‌هاي استان با هدف حمايت از فروش توليدات داخلي، نظارت بر قيمت‌گذاري و محصولات عرضه شده‌ اجرا مي‌شود.

وي افزود: اين طرح با حضور کارشناسان صنايع‌دستي و هنرهاي‌سنتي و اکيپ يگان‌حفاظت اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري و جمعي از ضابطين اجرايي استان آغاز شد.

معاون صنايع‌ دستي و هنرهاي سنتي ميراث ‌فرهنگي چهارمحال و بختياري بيان کرد: در راستاي حمايت از توليد و فروش محصولات صنايع‌‍‌دستي داخلي تذکرات لازم به ‌صورت شفاهي و کتبي به فروشگاه‌هايي که اجناس خارجي داشتند نيز اعلام شد.

رئيسي خاطرنشان کرد: اين بازديد ها به صورت دوره اي انجام مي‌شود و در صورت وجود اجناس صنايع‌دستي خارجي، عدم درج قيمت، کيفيت پايين محصولات و صنايع ‌دستي که مصوب رشته‌هاي توليدي نيستند، برخورد جدي مي‌شود و از طريق مجاري قانوني براساس قوانين و ضوابط مربوطه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

​انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۰:۴۷

13 Feb 2020