۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۴۴۶۲
در اقدامی غیر اخلاقی

پاره کردن بنرهاي آيت الله رئيسي در شهر بروجن/بخشداري گندمان بنر را در ستاد مردمي پايين کشيد+عکس

شب گذشته در اقدامي غير اخلاقي بنرهاي تبليغاتي حجت الاسلام ابراهيم رئيسي نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را در شهر بروجن پاره کردند.
پاره کردن بنرهاي آيت الله رئيسي در شهر بروجن/بخشداري گندمان بنر را در ستاد مردمي پايين کشيد+عکس
به گزارش جهانبین، رئيس ستاد انتخاباتي حجت الاسلام ابراهيم رئيسي در شهرستان بروجن به خبرنگار کلار، گفت: با توجه به اين که انتخابات عرصه حضور همه سلايق در انتخابات است همه افراد و احزاب اين حق را دارند که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

حجت الاسلام مرتضي قاسمي خواه با بيان اين که حق تمام مردم شريف ايران است که هر کدام از نامزدها را طبق سلايق و علايق خودشان انتخاب به فرد اصلح راي دهند، تصريح کرد: جا دارد که مسئولين اجرايي چون نيروي انتظامي، فرمانداري، مسئولين درگير انتخابات و همچنين حاميان نامزدهاي انتخاباتي به عقايد ديگران احترام بگذارند.

وي ضمن تاکيد بر اين که فضايي بايد آماده شود که همه مردم بتوانند هر کدام از نامزدها را به تشخيص خود انتخاب کنند، افزود: اين حمله ها و هجمه ها هيچ گاه نتيجه مثبتي در پي نداشته است.

حجت الاسلام قاسمي خواه ادامه داد: اگر يک کانديدايي چون آيت الله رئيسي محبوبيت مردمي پيدا کند نبايد ديگران به بنرها حمله کنند و آنها را پاره و يا آتش بزنند که متاسفانه در برخي شهرها اتفاق افتاده است.

قاسمي خواه ادامه داد: متاسفانه ديشب شاهد بوديم در شهر بروجن سه بنر از آيت الله رئيسي جلوي درب ستادهاي مردمي و روضه الشهدا پاره شده است.

بخشداري گندمان بنر را در ستاد مردمي پايين کشيد

حجت الاسلام قاسمي خواه ادامه داد: همچنين يکي از بنرها در شهر گندمان توسط اجرائيات شهرداري به دستور بخشداري در حالي که طبقه دوم يکي از منزل هاي شخصي افراد که ستاد مردمي بوده بدون اجازه گرفتن از رئيس ستاد باز شده است.

وي ادامه داد: به نظر مي رسد در شهر بروجن تنها بنرهاي حجت الاسلام ابراهيم رئيسي پاره شده است و بنرهاي ديگر صحيح و سالم است.

قاسمي خواه ضمن بيان اين که مشتاق هستيم تمام سلايق و افراد خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند، تاکيدکرد: ما به تمام سلايق احترام مي گذاريم و دوست داريم ديگران هم اين انتخاب را براي ديگران قائل باشند.

گفتني است حجت الاسلام و المسلمين ابراهيم رئيسي روز شنبه ۲۳ ارديبهشت به شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري سفر مي کند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۰:۳۶

31 Dec 2019