۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۱۹۴۲
مسئول سازمان بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري:

واکاوی مولفه های جهاد از منظر رهبری به بیان مسئول بسیج اساتید استان

مسئول سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري گفت: جهاد اکبر مبارزه با نفس خود است، از جمله آن ها مدافعان حرم و جهادگران هستند که با پا گذاشتن روي نفس خود در همه حوزه ها عمل مي کنند.
واکاوی مولفه های جهاد از منظر رهبری به بیان مسئول بسیج اساتید استان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ همايش شکوه هجرت در دانشگاه شهرکرد با حضور مسئولين دانشگاهي برگزار شد.

در اين برنامه از جهادگران سراسر استان که در محروميت زدايي و کمک به معيشت مردم گام برداشتند تقدير و تشکر به عمل آمد.

اين جهادگران در تمام اقشار بسيج اعم از طلاب، دانشجويي، دانش آموزي و... تشکيل و سازماندهي شدندT اين گروه ها در بخش زيرساخت هاي اجتماعي، بهداشت، عمران و اقتصاد مقاومتي به فعاليت پرداخته اند.

در اين برنامه دکتر احمدرضا بسيج، مسئول سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري ضمن تبريک هفته بسيج؛ مولفه هاي جهاد را از ديدگاه مقام معظم رهبري برشمرد و گفت: جهاد اکبر مبارزه با نفس خود است، از جمله آن ها مدافعان حرم و جهادگران هستند که با پا گذاشتن روي نفس خود در همه حوزه ها عمل مي کنند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان در پایان سخنان خود گفت:
اگر جامعه امروز ما دچار مشکل است و گروه هایی برای رفع مشکلات کار انجام دهند به آن جهاد کبیر می گویند، هم در حوزه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و هم در سایر حوزه ها.

در ادامه این مراسم چند نفر از مسئولین گروه های جهادی به نمایندگی، به بیان مشکلات و راهکارهای مدنظر خود در اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی پرداختند.

گفتنی است پایان بخش این مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی بود که با حضور دکتر منوچهر ذوالفقاری مسئول بسیج دانشجویی استان، سردار اکبری جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع)، سرهنگ گودرزی مسئول هدایت گروه های جهادی استان و چند تن از مسئولین استانی برگزار شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۰:۵۷

30 Dec 2019