۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۳۲۹۳۲
دبير اجرايي جشنواره عمار چهارمحال و بختياري:

برگزاري جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردم/ پاسداشت زنان انقلابي استان در اختتاميه جشنواره

دبير اجرايي جشنواره عمار استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردمي برگزار مي‌شود گفت: در اختتاميه جشنواره عمار از چند بانوي انقلابي استان تجليل مي شود.
برگزاري جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردم/ پاسداشت زنان انقلابي استان در اختتاميه جشنواره
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد سراج الدين جزايري در مصاحبه اختصاصي با مشکات برين درخصوص فعاليت هاي بانوان استان در جشنواره مردمي فيلم عمار گفت: تعداد قابل توجهي از اکران کنندگان از بانوان هستند.

جزايري افزود: با توجه به حضور فعال و استقبال چشمگير بانوان استان در برنامه هاي اکران جهت مشاهده فيلم ها شعار امسال جشنواره "پاسداشت زنان انقلابي" است.

شعار امسال جشنواره "پاسداشت زنان انقلابي" است

وي از شرکت تعداد قابل قبولی از فيلمسازان و تهيه کنندگان زن در توليد آثار به ويژه در بخش راديو خبر داد و اظهار داشت: خانم آرزو بلالي در بخش راديو در جشنواره کشوري شايسته تقدير شد.

جزايري افزود: همچنين دو اثر از خانم زهرا اسماعيلي در بخش راديو کانديداي دريافت فانوس شد.

جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردمي برگزار مي‌شود

دبير اجرايي جشنواره عمار استان تاکيد کرد: جشنواره عمار با هيچ يک از جشنواره‌هاي ديگر قابل مقايسه نيست، ۴۰۰ نفر اکران‌کننده در سطح استان فعاليت مي‌کنند که اگر هر اکران ۱۰۰ بيننده داشته باشد جمعيت قابل قبولي را شامل مي‌شود.

وي با بيان اينکه جشنواره عمار در استان با کمک‌ها و نذورات مردمي برگزار مي‌شود، تصريح کرد: فيلم هنگامه با اهداي ۲ قاليچه دستباف اکران شد.

جزايري با اشاره به اجتماع بانوان انقلابي شهرکرد جهت بسته بندي آجيل و خشکبار براي ارسال به مدافعان حرم در سوريه در حاشيه جشنواره مردمي فيلم عمار در استان گفت: برنامه هايي از جمله برگزاري جشن تولد جشنواره عمار، بسته بندي آجيل و خشکبار جهت ارسال به سوريه براي رزمندگان تيپ فاطميون و... را بانوان به صورت خودجوش برگزار کردند.

اجتماع بانوان انقلابي شهرکرد جهت بسته بندي آجيل و خشکبار براي ارسال به مدافعان حرم در سوريه

وي تاکيد کرد: كمك هاي مردمي به رزمندگان جبهه مقاومت در حاشيه اکران هاي مردمي جشنواره عمار در استان چهارمحال و بختياري نشان از ولايتمداري و علاقه قلبي مردم استان به اهل بيت (عليهم السلام) و مدافعان حرم است.

جزايري با اشاره به رسالت بانوان و مادران در اين خصوص براي پاسداشت ارزش هاي انقلاب و انتقال به نسل هاي بعد تصريح کرد: با توجه به نقش منحصر به فرد زنان و مادران در تربيت نسل آينده و تاثيرگذاري فراوان اين قشر بر نسل هاي بعدي مسئوليت خطيري بر عهده بانوان و مادران است.

دبير اجرايي جشنواره عمار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: قطعا دغدغه مندي و نقش آفريني آن ها مي تواند نسل هاي آينده را مثل امروز و حتي انقلابي تر از آنان تربيت نمايد.

وي با بيان اينکه اختتاميه جشنواره ۱۰ بهمن ماه به ميزباني خانواده شهيد علي عسگري برگزار و بانوان اردلي پذيرايي اختتاميه رو تقبل کرده اند تصريح کرد: در اختتاميه جشنواره عمار از چند بانوي انقلابي استان تجليل مي شود.

انتهاي پيام۱۰۲۶ج /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۲:۴۰

31 Dec 2019