۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۰۱۸۶
معاون امور استان‌هاي رسانه ملي:

۱۴۰ مستند در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

معاون امور استان‌هاي رسانه ملي گفت: ۱۴۰ مستند بلند و نيمه‌­بلند از شهداي مدافع حرم تولید و ساخته شده است که در هفته دفاع مقدس طي آئيني رونمايي و از شبكه‌هاي راديو و تلويزيون در سطح بين‌المللي، ملي و استاني پخش خواهد شد.
۱۴۰ مستند در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ علي دارابي معاون امور استان‌هاي صدا و سيما شب گذشته در آيين اختتاميه بيست و يكمين جشنواره توليدات مراكز استاني صدا و سيما كه به ميزباني استان چهارمحال و بختياري برگزار شد ضمن قدرداني و تشكر از همه دست‌اندركاران برگزاري اين جشنواره اظهار كرد: در فاصله جشنواره بيستم تاكنون معاونت امور استان‌ها و مراكز استان‌ها گام بزرگي براي بهتر ديده شدن و بيشتر شنيده شدن برداشته‌اند.

وی با اشاره به نخستين جشنواره ملي پويانمايي تلويزيوني ايران كه بهار امسال در همدان برگزار شد خاطرنشان كرد: اين جشنواره توانست رونق كسب و كار را به اين صنعت و هنر برگرداند.

دارابي توليد و ساخت ۱۴۰ مستند بلند و نيمه‌­بلند از شهداي مدافع حرم كه در هفته دفاع مقدس طي آئيني رونمايي و از شبكه‌هاي راديو و تلويزيون در سطح بين‌المللي، ملي و استاني پخش خواهد شد از ديگر اقدامات صورت گرفته دانست و افزود: معاونت امور استان‌ها و مراكز استان‌ها با تشكيل ستاد و انجام هماهنگي‌هاي برون‌سازماني تدارك ویژه‌ای را براي بزرگداشت چهل سال پايداري، پيشرفت و افتخار ديده‌اند.

معاون امور استان‌هاي رسانه ملي با اشاره به توليد مستند كارنامه انقلاب اسلامي در هر استان خاطرنشان كرد: تجليل از مبارزان و پيشكسوتان انقلاب اسلامي كه در آئين اختتاميه جشنواره بيست­ و يكم به رسم ادب و به پاس قدرشناسي از چند تن از معاريف و مشاهير دوران انقلاب اسلامي قدرداني خواهيم كرد ازجمله بخش‌هاي اين مستندها هستند.

دارابی افزود: برگزاري جشنواره بيست­ و يكم و تقارن آن با هفته دولت و بزرگداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر به‌عنوان نماد خدمت‌گزاري، ساده‌زيستي، پاكدستي و مردم‌داري هستند فرصتي براي بازخواني اين فضايل و نيز تبيين خدمات دولتمردان است و از اين جهت امسال شبكه‌هاي استاني فرصت زماني و برنامه‌هاي بيشتري را براي حضور مسئولان در برنامه‌ها تدارك ديده‌اند.

معاون اموراستان‌های صدا وسیما بیان کرد: جشنواره بيست­ و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌هابه لطف الهي سال آینده و در بجنورد برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۶:۵۵

27 Dec 2019