۰
plusresetminus
در آستانه فرارسيدن ايام الله نهم دي که در واقع يکي از بيمه نامه هاي تاريخ انقلاب اسلامي ايران است همايش گراميداشت اين حماسه عظيم در شهر وردنجان برگزار مي گردد.
۹دي بيمه نامه اي در تاريخ انقلاب اسلامی/ همايش روز بصيرت در وردنجان برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز ذوالفقار يوسفي شهردار وردنجان در گفتگو با زنگ خبر در آستانه ايام الله نهم دي ماه نهم دي که در واقع يکي از بيمه نامه هاي تاريخ انقلاب اسلامي ايران است از برپايي همايش گرامي داشت اين حماسه عظيم خبر داد و گفت: اين همايش با عنوان روز ملي بصيرت و ميثاق با ولايت در روز چهارشنبه دهم دي ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور امت ولايمتدار شهروردنجان در مسجدجامع اين شهر برگزار مي گردد.


دبير ستاد حماسه نهم دي وردنجان خاطر نشان کرد: انقلاب ما يک انقلاب فرهنگي بوده و خصوصيت اين نوع انقلاب ها اين است که کهنه و منسوخ نمي شوند و هميشه در حال رشد هستند و روز نهم دي ماه براي ما يک روز گرانقدر است زيرا ريشه در انقلاب اسلامي دارد.


وي تصريح کرد: دنياي غرب و آمريکا با هيچ روشي نتوانسته به اين انقلاب ضربه اي بزند و اکنون دست به دامان جنگ نرم و قدرت نرم شده که فتنه ۸۸ نيز با جهت دهي هاي آمريکا عده اي در داخل هم به صورت خواسته و ناخواسته باعث ايجاد فتنه و ضربه زدن به پيکره نظام شدند.



يوسفي همچنين تصريح کرد: پاسخ مردم به فتنه ۸۸ بازسازي دوباره انقلاب بود و مردم توانستند با افتخار آفريني در روز ۹ دي ماه آگاهي و بصيرت خود را به رهبري و دنيا نشان دهند.


وي بيان کرد: از خسارت هايي که فتنه براي انقلاب داشت ، ايجاد جو بي اعتمادي در کشور بود ولي با حادثه نهم دي ماه اين جو بي اعتمادي در مردم تبديل به آگاهي و بصيرت شد.


شهردار وردنجان تصريح کرد: نه دي پيام ولايت مداري ، وحدت ، انسجام ، و حمايت از ارزش ها را با خود داشت و به همه دنيا ثابت کرد که ملت ايران ملتي متحد و يک پارچه است.


يوسفي همچنين از عموم مردم حزب الله و هميشه در صحنه شهروردنجان دعوت کرد تا در اين مراسم حماسي که مصادف با سالروز حماسه ۹ دي، روز بصيرت و تجديد پيمان امت با ولايت برگزار مي شود، شرکت نمايند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۰:۴۱

30 Dec 2019