۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۰۷۳۶
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري:

افزايش 95 درصدي كشفيات مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون

فرمانده انتظامي استان از افزايش 95 درصدي كشفيات مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، خبر داد و گفت: در اين راستا دو هزار نفر از معتادان در جامعه هدف مورد آموزش قرار گرفتند.
افزايش 95 درصدي كشفيات مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، سردار "غلامعباس غلامزاده " در تشريح جزئيات اين خبر گفت : امروز اصل مبارزه با مواد مخدر در تمام ابعاد شامل مبارزه با باندهاي بزرگ توزيع و خرده فروشان ، پاكسازي نقاط آلوده ، آموزش به آحاد مردم براي پيشگيري ، ترك اعتياد و به ويژه اجتماعي كردن بحث مقابله از محورهاي مورد توجه پليس است.

وي خاطر نشان كرد : نيروي انتظامي با درك عميق اين مسئله كه پيشگيري از اعتياد جداي از آسيب هاي روحي وارده بر  معتاد و اطرافيان از تحميل هزينه هاي سنگين بر اقتصاد كشور و خانواده ها جلوگيري مي كند ، ضمن استفاده حداكثري از مشاركت هاي مردمي و هماهنگي با نهادهاي مرتبط در اين حوزه اقدامات مؤثر و ملموسي به انجام رسانده است.

غلامزاده با بيان اينكه عواقب منفي حوزه موادمخدر گسترده است و نياز به عزم جدي ملي براي مقابله دارد ، افزود : ضروري است فعالان عرصه مبارزه با موادمخدر ، جامعه هدف و خانواده ها نسبت به عواقب سوء موادمخدر آگاه شوند .

سردار غلامزاده با اشاره به افزايش 95 درصدي كشفيات مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در اين راستا 26 دستگاه خودرو سبك و سنگين توقيف شد و 14 باند تهيه و توزيع مواد مخدر منهدم شدند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود:مبارزه قاطع با قاچاقچيان مواد مخدر، سنتي و صنعتي و برخورد با خرده فروشان مواد ازجمله اولويت هاي ماموريتي فرماندهي انتظامي استان مي باشد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان بيان داشت: پليس بايد با به كارگيري تمامي توان خود در راستاي ماموريت ها اقدام نموده و با اشراف اطلاعاتي در تمامي ابعاد (سرقت،مواد مخدر،قاچاق كالا وارز و..) در جهت ارتقاي امنيت اجتماعي شهروندان و افزايش شاخص ها و كشفيات تلاش خواهد كرد.

انتهاي پيام1022ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۲:۲۱

8 Feb 2020