۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۲۴۵۲۶
طي پيامي از سوي فرمانده سپاه ناحيه اردل:

از حضور گسترده مردم در يادواره شهداي شهرستان اردل قدرداني شد

طي پيامي از سوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل، از حضور گسترده مردم ولايت‌مدار و شهيد پرور شهرستان اردل در يادواره شهداي اين شهرستان قدرداني شد.
از حضور گسترده مردم در يادواره شهداي شهرستان اردل قدرداني شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در پيامي از سوي هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از حضور گسترده مردم در مراسم بزرگداشت شهداي شهرستان در ۲۶ شهريور ماه ۹۴ قدرداني شد.

در اين پيام آمده است که درود و رحمت خداوند تبارک و تعالي بر مجاهداني که علم رسالت و پاسداري از انقلاب را به دوش کشيده و پيروي از حضرت اباعبدالله‌الحسين (ع) را به شايستگي پاس‌داشته‌اند و سلام بر شهيدان شاهدي که مصداق بارز «صدقوا ما عاهدوا و لله عليه» گرديدند و با خون پاک خود درخت تنومند نظام جمهوري اسلامي را آبياري کردند.

شهيدان پرچم‌هاي هميشه در اهتزاز بر فراز قله‌هاي رفيع عزت و شرف هستند که ريشه‌هاي مستحکم در ژرفاي اين سرزمين الهي دارند و زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره آنان زنده نگه‌داشتن ايثار، گذشت، شهادت، وحدت کلمه، مقابله با ظلم و در نهايت پيروزي است.

وي صبر و بصيرت خانواده‌هاي معظم شهدا را بهترين نمونه در راه عملي الگوي اخلاق و معنويت اسلامي در بين اقشار مختلف و حاکميت اين روح الهي در سطح جامعه اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در پايان اين پيام از حضور چشم‌گير مسئولان استاني و شهرستاني، خانواده‌هاي شهدا و مردم شهيد پرور شهرستان اردل در مراسم يادبود ۱۰۱ شهيد اين شهرستان تقدير کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۱:۳۹

31 Jan 2020