۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۲۱۰۰۶
خطيب نماز جمعه بروجن:

روحانيت اصيل عنصر اصلي پيروزي انقلاب/ روزنه هاي فرار مالياتي بسته شود

خطيب نماز جمعه بروجن اخلال در امنيت اقتصادي کشور و فرار مالياتي را از آثار پديده زشت قاچاق عنوان کرد و گفت: بايد روزنه هاي فرار مالياتي در کشور بسته شود.
روحانيت اصيل عنصر اصلي پيروزي انقلاب/ روزنه هاي فرار مالياتي بسته شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که تاريخ اسلام گوياي پيشتاز بودن روحانيون در عرصه جهاد و شهادت است، گفت: آمار شهداي روحاني در کشور چهار هزار و ۳۶۳ نفر است که به نسبت جمعيت ديگر اقشار جامعه بالاترين ميانگين را دارد.

حجت الاسلام حسين نژاديان، تعداد شهداي روحاني در سمت فرماندهي در دوران دفاع مقدس را ۱۴۳ نفر، روحاني آرپي جي زن شهيد ۱۲۴ نفر و شهداي تخريبچي طلبه را ۴۷ نفر برشمرد و گفت: ۲۸ شهيد روحاني اطلاعات و عمليات ، ۲۰ شهيد قوه قضائيه ، ۲۶ شهيد مجلس شوراي اسلامي ، ۱۲۶ نفر شهداي ترور روحاني ، ۴۳ نفر روحاني امدادگر، ۷۲ تن روحاني غواص و ۸۸ شهيد مخابرات از ديگر شهداي روحاني در دوران دفاع مقدس است.

حسين نژاديان با بيان اين که ۶۲ امام جماعت و ۴۳ امام جمعه در دوران غير از دفاع مقدس به شهادت رسيدند گفت: ۱۵ نفر از بانوان حوزوي و طلاب،۲۴۸ نفر طلبه غير ايراني و ۸۴ نفر از روحانيون اهل تسنن در دوران دفاع مقدس به شهادت رسيده اند.

حجت الاسلام حسين نژاديان ادامه داد: ۳۰۰ روحاني آزاده در دوران اسارت در بين رزمندگان با نقش آفريني هاي خود باعث ميشدند که روحيات آن عزيزان دچار تزلزل و تضعيف نگردد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که هدف شيطاني دشمنان انقلاب و اسلام اين است که سياستمداران ما را سکولار به عرصه آورد، گفت: يکي از توطئه ها و انحرافات فکري که دشمن از گذشته تاکنون دنبال مي کند اين است که دين نبايد به امور سياسي بپردازد.

وي بيان کرد: روحانيت اصيل مبارز و آزاده در طول تاريخ ثابت کرده از مناعت، پرهيزکاري، پاکدامني و مبارزه صادقانه با هر نوع ظلم برخوردار است.

حسين نژاديان عنصر اصلي پيروزي انقلاب را روحانيت اصيل و در راس آن امام خميني (ره) دانست و گفت: پس از انقلاب روحانيت مبارز و درخط امام در عرصه هاي گوناگون مشغول نقش آفريني و خدمت به اسلام و مسلمين در عرصه هاي مختلف هستند.

حجت الاسلام حسين نژاديان ادامه داد: روحانيت در خط امام دشمن اسکتبار و صهيونيسم جهاني و مبارزان با فساد در اشکال مختلف هستند؛ از همين رو استکبار جهاني در رسانه هاي خود مرتب فحش ، ناسزا و تهمت به روحانيون مبارز و در خط امام مي زنند.

حسين نژاديان به پديده زشت قاچاق اشاره کرد و گفت: قاچاق آثار مخربي بر استقلال اقتصادي دارد.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: اخلال در امنيت اقتصادي کشور، ضربه بر توليدات داخلي، کاهش اشتغال، افزايش فرار سرمايه، اخلال در واردات و فرار مالياتي از آثار پديده زشت قاچاق است.

حسين نژاديان، ترويج مصرف گرايي، افزايش بيکاري، ترويج فرهنگ کسب حرام، تهديد سلامت جامعه ، افزايش رانت خواري، ورود کالاهاي ممنوعه به کشور و تامين مالي ترويست ها و گروه هاي معاند را از ديگر آثار پديده زشت قاچاق عنوان کرد.

وي همچنين ولادت حضرت زينب کبري(س) و روز پرستار را تبريک گفت.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۷:۳۵

1 Feb 2020