۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۲۹۰۲۶
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

جذب سرمايه هاي کوچک گامي به سوي کارآفريني و افزايش توليد ملي است

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: جذب سرمايه هاي کوچک گامي به سوي کارآفريني و افزايش توليد ملي است.
جذب سرمايه هاي کوچک گامي به سوي کارآفريني و افزايش توليد ملي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ پاسدار کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در بازديد از پايگاههاي بسيج در دهستان موگويي و در جمع مردم خويه گفت: مقام معظم رهبري امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته با نگاه دورانديشانه و با درک عميق از عمق استراتژيک مباني سياسي، اقتصادي و اجتماعي جامعه بين‌المللي و وضعيت داخلي کشور، نام‌گذاري سال 95 را انجام دادند.
 
سرهنگ نظري بيان داشت: نام‌گذاري سال با عنوان «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهميت اقتصاد در جامعه و زندگي مردم دارد که همواره مورد توجه معظم‌له بوده است و اين موضوع بارها در تذکر به مسئولان مشاهده شده است.

نظري با بيان اينکه، بيمه شدن اقتصاد کشور از تهديدها و مطامع کشورهاي ديگر و کاهش وابستگي به بيگانگان و بهبود معيشت مردم با تحقق اقتصاد مقاومتي ميسر مي شود، افزود: ايجاد اشتغال پايدار و رقابتي کردن توليد يکي از راه هاي رشد اقتصاد کشور است.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ عنوان کرد: جذب سرمايه هاي کوچک گامي به سوي کارآفريني و افزايش توليد ملي است.

وي در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتي تنها راهکار برون رفت از وابستگي اقتصادي به بيگانگان است و مقام معظم رهبري با نگاه به آينده بر اين موضوع تاکيد دارند.
 
وي افزود: اسلام با دشمنان خود در همه زمينه ها تقابل دارد و استکبار با هدف رسيدن به اوج لذت در صدد چپاول ملت ها است و کشورهاي اسلامي با هدف بازار مصرف قرار گرفتن مورد توجه استکبار هستند.
 
سرهنگ نظري اذعان کرد: پيشرفت هاي علمي و نظامي ايران در سايه مقاومت انجام گرفت.
 
نظري تصريح کرد: افزايش بيکاري، تورم و کمبود کالا و در پي آن افزايش نارضايتي مردم از اهداف پشت پرده تحريم هاي ايران بود ولي مقاومت مردم ايران باعث شکست اين پروژه عظيم شد.


انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۷:۱۲

15 Feb 2020