۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۶۰۴۶

پروژه نیمه کاره پايگاه امداد نجات هلال احمر اردل چشم انتظار تحقق وعده های دولتمردان

ساختمان پايگاه امداد نجات هلال احمر شهر اردل چشم به راه امداد مسئولين است.
پروژه نیمه کاره پايگاه امداد نجات هلال احمر اردل چشم انتظار تحقق وعده های دولتمردان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، پروژه احداث پايگاه امداد نجات شهر اردل يکي از مطالبات مردم شهر اردل بوده کلنگ اين پروژه در اواخر سال ۹۳ به زمين زده شد اما اين پروژه به علت کمبود اعتبار نيمه کاره رها شد و اين روند با عث گلایه مندي مردم شهر اردل شده است.


به گفته شهروندان اردلي، عمليات ساخت پايگاه شهرستان اردل از سال ۹۳ شروع شده اما بعد از گذشت سه سال، هنوز تکميل نشده و قابل استفاده نيست.

به گفته آنان، امدادگران جمعيت هلال احمر اردل اکنون در داخل يک باب کانکس حضور دارند.

در همين حال برخي مدعي شده اند که چوپانان منطقه، از ساختمان نيمه کارۀ پايگاه امداد و نجات هلال احمر اردل براي پناه دادن چهارپايان به هنگام نياز و يا استراحت خود استفاده مي کنند!


آنان همچنين از اينکه پروژه هاي احداث پايگاه هاي جديدي بعد از آغاز ساخت پايگاه اردل، در سطح استان شروع شده و به اتمام رسيده ولي خبري از تکميل پروژۀ اين شهرستان نيست، انتقاد کرده اند.

در اين خصوص گفت و گويي با برجعلي ظفري رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل ترتيب داديم ايشان از پيشرفت ۸۵ درصدي پروژه پايگاه امداد نجات شهر اردل خبرداد و علت اصلي نيمه کار بودن اين پروژه کمبود اعتبار عنوان کرد.

به گفته وي ۵۰ ميليون براي تکميل اين پروژه در نظر گرفته شد که اين خبر را رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل سال قيل هم عنوان کردند ولي اين وعده فقط در حد حرف باقي ماند و در عمل همچنان اين پروژه چشم به راه اعتبارات دولتي است.


کلام آخر:

مسئولين بدانند پروژه‌هايي از اين قبيل که نيمه‌کاره مانده و پيشرفت فيزيکي يا ساخت قسمتي از آن‌ها بعد از گذشت چند سال در حال تخريب است تنها حيف‌ و ميل کردن بيت‌المال محسوب مي‌شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۲:۴۴

27 Dec 2019