۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۱۱۲۹۶
امام جمعه فارسان:

حماسه ۹ دی نشانگر ظرفیت بالای نظام در برابر فتنه‌های پیچیده است

امام جمعه فارسان گفت: حماسه ۹دی این باور را ایجاد کرد که تفکر انقلاب اسلامی و مدیریت نظام جمهوری اسلامی ظرفیت لازم را برای رویارویی با چالش‌های پیچیده دارد.
حماسه ۹ دی نشانگر ظرفیت بالای نظام در برابر فتنه‌های پیچیده است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته فارسان اظهار کرد: ۹ دی هرساله روز بیعت ملت مسلمان ایران با نظام اسلامی، انقلاب و امام شهیدان و ولایت است.

وی افزود: نهم دی ماه روزی است که تمام دوستان انقلاب از هرسلیقه‌ای که هستند گرامی می‎دارند.

جمالی‎زاده تصریح کرد: این حماسه زمانی روی داد که دشمنان انقلاب به سرکردگی استکبار جهانی اصل نظام و انقلاب را هدف قرار دادند و مردم با حضور خود به میدان آمدند وآن حماسه جاویدان را آفریدند.

وی تاکید کرد: حماسه ۹دی این باور را ایجاد کرد که تفکر انقلاب اسلامی و مدیریت نظام جمهوری اسلامی ظرفیت لازم را برای رویارویی با چالش‌های پیچیده دارد و می‌تواند آسیب‌های داخلی خود را ترمیم کند و ازگردونه‌های سخت عبور کند که فتنه ۸۸ مهمترین گردونه بود.

امام جمعه فارسان به روز نهضت سوادآموزی اشاره کرد و گفت: امروز به بر کت تشکیل نهضت سوادآموزی به فرموده امام راحل بیش از ۹۵ درصد مردم ما در زمره باسوادی قرار گرفتند اما هنوز تا ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی فاصله بسیاری وجود دارد.

جمالی‎زاده بر ضرورت همراهی مردم با دولت در ریشه کن کردن بی‎سوادی تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم همت بلند مردم، جدیت و پیگیری مسئولان رامی طلبد که تا سال آینده هیچ فردی از هموطنان ما در رنج بی‌سوادی گرفتار نباشد.

وی به بر گزاری جلسات قرآنی در منازل سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: بر گزاری برنامه‌های قرآنی و جلسات قرآنی باعث برکت د منازل می‌شود که باید از این برنامه بهره لازم را گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۰:۵۹

1 Feb 2020