۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۸۲۰۶
خطيب نماز جمعه بروجن:

بروجن فرماندار ندارد/مديريت ارشد استان توجهي نمي کند/ وزير کشور تکليف را مشخص کند

خطيب نماز جمعه بروجن شهر بروجن ضمن بيان اين که شهرستان بروجن از تيرماه سال جاري تا کنون فرماندار ندارد، گفت: مديريت ارشد استان که توجهي نمي کند از وزير کشور درخواست داريم تکليف را مشخص کند.
بروجن فرماندار ندارد/مديريت ارشد استان توجهي نمي کند/ وزير کشور تکليف را مشخص کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و با اشاره به گفتگوي تلويزيوني رئيس جمهوري در هفته اي اخير با مردم، گفت: اتحاد و انسجام سران قوا از گفته هاي رئيس جمهور مشخص و متبلور بود که جاي تشکر دارد اما آنچه که جاي توقع مي رفت طرح مباحثي بود که مطرح نشد.

مردم از گفتگوي تلويزيوني رئيس جمهور قانع نشدند

حجت الاسلام هراتي مطلق با اشاره به اين که مردم ايران از گفتگوي تلويزيوني رئيس جمهوري قانع نشدند، گفت: يکي از اين مباحث نپرداختن به تورم بود.

تاثير نوسانات ارز بر روي اقتصاد کشور/زمزمه هايي از مذاکره در بحث موشک ها مطرح است

وي با اشاره به اين که علت نوسانات بازار ارز در مباحث رئيس جمهوري مطرح نشد، گفت: وقتي که قيمت دلار و ارز بالا و پايين مي شود روي اقتصاد هم متاسفنه تاثير مي گذارد.

هراتي مطلق ادامه داد: زمزمه هايي از سفر نخست وزير فرانسه به ايران در رابطه با مذاکره در بحث موشک ها مطرح است که البته دولتمردان و مسئولين تکذيب کردند و گفته اند به هيچ وجه بحث دفاعي و سيستم امنيتي کشور قابل مذاکره نيست اما اگر رئيس جمهوري در گفتگوي تلويزيوني با صراحت در اين رابطه اظهار نظر مي کرد جاي تقدير و تشکر داشت.

وي به اجراي مخفيانه سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت: رئيس جمهور گفتند اين سند کنار گذاشته شده و به اين سند عمل نمي شود اما در گوشه و کنار مشاهده مي کنيم؛ يکي از کارهايي که جديدا انجام شده ممنوعيت زيارت قبور مطهر شهداي جنگ تحميلي توسط دانش آموزان است که پذيرفته نيست.

حجت الاسلام هراتي مطلق گفت: در توضيح اين کار توجيه آوردند روانشناسان مي گويند دانش آموزان در اين سنين نبايد به سر مزارها بروند بر روحيه آنان تاثير گذار است اما بدانيد جوانان ما قبور را زيارت مي کردند و روحيه ايثار و شهادت مي گرفتند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: رياست محترم جمهور، دولتمردان و مسئولين آموزش و پرورش مادر شهيد مي گويد ۱۷ سال فرزند من مفقودالاثر بود شب ها راديوها را گوش مي کردم تا خبري از او بشنوم؛ چرا اين روحيه ايثار، گذشت و شجاعت را ما مي خواهيد بگيريد، چرا اين اقدامات را در کشور اسلامي انجام مي دهيد.

حجت الاسلام هراتي مطلق در ادامه گفت: ما مخالف و معاند دولت نيستيم اما نسبت به بعضي حرکت ها انتقاد داريم و متاسفانه کسي هم پاسخگو نيست.

وي با اشاره به رجزخواني هاي آل سعود در منطقه، گفت: وزير خارجه سعودي چند روز افاضاتي داشته که ايران دنبال امپراطوري است؛ ما دنبال احکام اسلام ناب محمدي در جامعه و دنيا هستيم اما اسلام سعودي اسلام آمريکايي است که بر شما ديکته شده است.

خطيب نماز جمعه بروجن تصريح کرد: حرمين شريفين و قبله مسلمانان در دست آل سعود است اما خائن به مسلمانان دنيا هستند.

حجت الاسلام هراتي مطلق ضمن بيان اين که تمام حرکت هاي آل سعود با پشتيباني آمريکا است، گفت: عربستان بايد از سرونوشت صدام درس بگيرد.

هراتي مطلق گفت: امروز هر کسي بخواهد تعدي و تجاوزي نسبت به خاک جمهوري اسلامي داشته باشد با مشت محکم ملت روبرو خواهود بود.

انتقاد دوباره امام جمعه از معرفي نشدن فرماندار

وي همچنين ضمن قدرداني از زحمات سرپرست فرمانداري بروجن، همچنين گفت: از تيرماه سال جاري تا کنون شهرستان بروجن فرماندار ندارد.

حجت الاسلام هراتي مطلق گفت: توقع اين بود که مديريت ارشد استان گير و دار مسائل سياسي و جناحي نشود و سريع تر فرماندار بروجن را تعيين مي کرد.

مديريت ارشد استان توجهي نمي کند/وزير کشور تکليف را مشخص کند

وي گفت: ما نمي دانيم وزير محترم کشور خبر دارد که شهرستان بروجن ۷ ماه است فرماندار ندارد اگر خبر ندارد که واي به حالش اگر خبر دارد چرا کاري انجام نمي دهد؟ خيلي از مسائل شهر، مسائل عمراني، زيربنايي و اقتصادي مانده است؛ سرپرست فرمانداري اين اختيارات را ندارد.

وي با بيان اين که مديريت ارشد استان نسبت به اين موضوع توجه نکردند، گفت: اما از وزير محترم کسور درخواست داريم هر چه زودتر بحث فرماندار شهرستان بروجن تعيين تکليف شود و گير و دار مسائل سياسي و جناحي نباشند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۸:۳۲

28 Dec 2019