۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۴۰۲۷۶

سی امین جشنواره تئاتر چهار محال و بختیاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

سی امین جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری شنبه شب با معرفی برترین ها در تماشاخانه مهر شهرکرد به کار خود پایان داد.
سی امین جشنواره تئاتر چهار محال و بختیاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد
 به گزارش جهانبین نیوز ؛ در این جشنواره دو اثر مسافران به کارگردانی ثریا امینیان دهکردی و کوتوله ها به کارگردانی احمد رضا حیدری بروجنی حایز بیشترین آرا هیات داوران شدند.

هیات داوران این جشنواره نمایش مسافران و کوتوله ها را به سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیشنهاد و معرفی کرد.

به دلیل حذف شدن جشنواره منطقه ای تئاتر ، آثار راه یافته از استان باید در جشنواره تئاتر فجر در تهران به اجرای عموم بپردازد.

هیات داوران در پایان این جشنواره نوید جعفرزاده و ثریا امینیان دهکردی را به عنوان بازیگران رتبه نخست مرد و زن معرفی کردند و رتبه نخست کارگردانی و تندیس جشنواره نیز به نمایش مسافران اهدا شد.

رتبه دوم بازیگری مرد به اکبر دانیالی برای بازی در نمایش یک حکایت از چندین حکایت کدخدا و رضا فرهنگ برای نماش کوتوله ها و رتبه سوم به مصطفی راد برای بازی در مسافران اختصاص یافت.

در بخش بازیگری زن نیز رتبه دوم به ژاکلین اعتصامی و مهناز نجفی برای بازی در نمایش مسافران و رتبه سوم مشترک به نرگس ایزدی برای نمایش مونس و فهیمه خسروی برای نمایش من موجودی احساسی هستم ، تعلق گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در این جشنواره ٩ اثر از هنرمندان تئاتر استان به روی صحنه رفت.

جواد کارگران دهکردی افزود: در این جشنواره تئاترهای 'بازی با مرگ' به کارگردانی مصطفی محمدی‌ دوست، 'بالستیک زخم' به کارگردانی رسول توکلی، 'تار شارلوت' به کارگردانی حمزه هاشمی، 'قرار ملاقات' به کارگردانی اکبر مرتضوی، 'کوتوله‌ها' به کارگردانی احمدرضا حیدری، 'مسافران' به کارگردانی ثریا امینیان، 'مونس' به کارگردانی ملیحه سلیمانی، 'یک حکایت از چندین حکایت کدخدا' به کارگردانی اکبر دانیالی و ' من موجودی احساساتی هستم' به کارگردانی فهیمه خسروی اجرا شد.

به گفته وی، این آثار از سوی هیات بازبین و انتخاب از میان ١٥ اثر ارسالی به دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر استانی انتخاب شدند
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۲۵

27 Dec 2019