۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۰۶۴۶
فرمانده سپاه بروجن خبر داد:

110 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بروجن برگزار مي‌شود

فرمانده سپاه بروجن گفت: 110 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان برگزار مي شود.
110 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بروجن برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بيانگر عظمت انقلاب اسلامي و ‏فرصتي مناسب براي تجديد ‏بيعت با آرمان‌هاي نظام، امام (ره) و شهداي ‏انقلاب است. ‏

کيهاني به تشريح برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس در بروجن پرداخت و گفت: صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي، عطر افشاني و گلباران قبور مطهر شهدا، ويزيت رايگان بسيجيان، اردوهاي جهادي، برپايي نمايشگاه دفاع مقدس، نشست هاي بصيرتي، رژه موتوري و يادواره شهدا ازجمله برنامه‌هاي مهم هفته دفاع مقدس در اين شهرستان است.

وي افزود: برگزاري مسابقات ورزشي، شب شعر و خاطره، سير نمايشگاهي مبارزه با مواد مخدر، ياد ياران، ديدار با خانواده معظم شهدا، نشست بصيرتي اقتصاد مقاومتي و آسيب هاي ماهواره از ديگر برنامه‌هاي هفته دفاع در بروجن است.

کيهاني از ويزيت رايگان عموم مردم در اولين روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: بسيجيان نيز مي توانند در طول هفته دفاع مقدس از خدمات پزشکي در درمانگاه صادقيه بروجن بهره مند شوند.

فرمانده سپاه بروجن گفت: گراميداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه‌اي از رشادت‌ها، ايثارگري‌ها، فداکاري‌ها و شهادت طلبي عزيزاني است که به خاطر دين، ميهن و مردم اين مرز و بوم از همه چيز خود گذشتند و در راه اعتلاي ايران اسلامي ذره‌اي عقب‌نشيني نکردند.

وي با اشاره به جان‌فشاني رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: جانفشاني و از خودگذشتگي ملت ايران در اين دوران پرافتخار همچون نگيني تا هميشه در تاريخ حماسه، ايثار و پايداري اين ملت مي‌درخشد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۹:۰۵

30 Dec 2019