۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۷۳۰۶
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

دانشگاه ها و حوزه ها به درستی اوضاع فرهنگی را به شورا منعکس نمی کنند / نخبگان صدایشان را بلند کنند تا به گوش مسئولان برسد

گلشنی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع خبرنگاران در تبریز در پاسخ به سوال خبرنگار ائل گفت: دانشگاه ها و حوزه ها به درستی اوضاع فرهنگی را به شورا منعکس نمی کنند و نخبگان و اساتید صدایشان را آنقدر بلند کنند که به گوش مسئولان برسد.
دانشگاه ها و حوزه ها به درستی اوضاع فرهنگی را به شورا منعکس نمی کنند / نخبگان صدایشان را بلند کنند تا به گوش مسئولان برسد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی گلشنی صبح امروز در جمع خبرنگاران در تبریز در پاسخ به سوال خبرنگار ائل در خصوص تعامل حوزه های علمیه و دانشگاه و وضعیت فرهنگی دانشگاه ها گفت: وضعیت دانشگاه های ما اسفناک است؛ دانشگاه ها و حوزه ها به درستی اوضاع فرهنگی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی منعکس نمی کنند.

این نظریه‌پرداز و رئیس گروه فلسفه علم دانشگاه شریف ادامه داد: ما در معرض تهاجم غرب هستیم اما فعالیت اساتید ‌و نخبگان ما کم رنگ شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: غرب متصور است که با تغییر فرهنگ و تزریق افکار نادرست به ما، می تواند نظام ما را برانداز کنند و نخبگان و اساتید کشور باید تغییری ایجاد کنند و باید صدایشان را آنقدر بلند کنند که به گوش مسئولان برسد.

وی با انتقاد از وضعیت فرهنگی موجور در دانشگاه ها، اذعان کرد: بسیار وضعیت اسفناکی داریم و هویت ما به تحلیل رفته لذا باید در فرهنگ خودکفا باشیم.

انتهای پیام/ 1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۰:۵۵

1 Jan 2020