۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۵۳۲۶
دبير کميته حجاب و عفاف شهرستان اردل:

تجمع و راهپيمايي بزرگ مدافعان حريم خانواده فردا در اردل برگزار مي شود

دبير کميته حجاب و عفاف شهرستان اردل گفت: راهپيمايي صيانت از حريم فردا 21 تير ماه همزمان با سراسر کشوربا حضور برادران و خواهران در شهر اردل برگزار مي شود.
تجمع و راهپيمايي بزرگ مدافعان حريم خانواده فردا در اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، دهقاني دبير کميته حجاب و عفاف شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه تحکيم بنيان خانواده را مهم ترين هدف برگزاري اين راهپيمايي و اجتماع مردمي ذکر کرد و افزود: خانواده با اهميت‌ترين نهاد و تاثيرگذارترين محل براي پرورش کمال ارزش‌هاي اخلاقي در جامعه است و رشد همه جانبه اجتماع در گرو وجود خانواده‌اي معتقد و ارج نهادن به ارزشها و رعايت اصول اخلاق است.

دهقاني اظهار داشت: براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنيان خانواده اسلامي مقابله با تهاجم فرهنگي، اجراي برنامه هاي هماهنگ با بهره گيري از توانمندسازي دستگاه‌هاي دولتي و تشکل هاي مردمي و به‌ کارگيري رسانه‌هاي نوين در فضاي مجازي و محيط هاي اجتماعي لازم و ضروري است.

وي با اشاره به زمان برگزاري اين راهپيمايي و اجتماع در شهرستان اردل گفت: گردهمايي بزرگ عفاف و حجاب با عنوان صيانت از حريم خانواده و با شعار "عفت زن تجلي غيرت مرد" چهارشنبه ۲۱ تيرماه ساعت ۹ صبح از چهار راه نماز به سمت پارک دزپارت شهر اردل برگزار خواهد شد.

دبير کميته حجاب و عفاف شهرستان اردل از عموم مردم دعوت کرد تا باحضور پرشور خود در راهپيمايي ۲۱ تيرماه شرکت کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۲:۳۶

21 Feb 2020