۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۳۳۴۶
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري

بانوان شاغل نيازمند دوره‌هاي آموزشي شبکه‌سازي هستند

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بانوان نيازمند دوره‌هاي آموزشي شبکه‌سازي اند گفت: اين آموزشها مي‌تواند به زنان ايده بدهد و کمکي در برداشتن گام‌هاي توسعه‌ايي باشد.
بانوان شاغل نيازمند دوره‌هاي آموزشي شبکه‌سازي هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين فاطمه دوستي در دومين روز از دوره آموزشي توان‌افزايي مديران زن چهارمحال و بختياري اظهار کرد: سال گذشته يک دوره آموزشي توان‌افزايي براي سازمان‌هاي مردم‌نهاد زنان استان برگزار گرديد که ۳۵ نفر از زنان سمن‌ها آموزش‌هاي لازم درزمينه شبکه‌سازي و تسهيل‌گري را کسب کرده و ۵ نفر از اين سمن‌ها در دوره‌هاي ملي که در مرکز تشکيل گرديد نيز شرکت کرده و آموزش‌هاي تخصصي به آنها داده شد.

وي با اشاره به اينکه دوره‌هاي تاب‌آوري در شهرستان‌هاي اين استان در حال برگزاري است افزود: زنان کارمند اولين بار بود که در دوره‌‌هاي مشابه دوره آموزشي توان‌افزايي مديران زن دستگاه‌هاي اجراي چهارمحال و بختياري شرکت کردند.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در ديگر دوره‌هاي آموزشي، آموزش براي مديران پايه خانم در دستور کار است ادامه داد: اين دوره شامل ۳۷ ساعت آموزش بود که ۱۲ ساعت حضوري و ۲۵ ساعت غير حضوري است.

دوستي با تاکيد بر اينکه منابع لازم در خصوص ۲۵ ساعت آموزش غيرحضوري در پرتال استانداري چهارمحال و بختياري بارگزاري مي‌شوند، تصريح کرد: به نظر مي‌آيد که بانوان نيازمند دوره‌هاي آموزشي شبکه‌سازي نيز هستند.

وي خاطرنشان کرد: سال گذشته بيشتر آموزش‌ها در حوزه سازمان‌هاي مردم‌نهاد بود و اين کارگاه نيز به مدد و کمک يکي از سازمان‌هاي مردم‌نهاد است، يکي از اهداف اين اقدام استفاده از ظرفيت‌ سازمان‌هاي مردم‌نهاد است.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري عنوان داشت: اين قبيل گردهمايي‌ها مي‌تواند به زنان ايده بدهد و کمکي در برداشتن گام‌هاي توسعه‌ايي باشد.

انتهاي پيام1026ج /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۰:۱۴

5 Jan 2020