۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۴۳۳۶
پيام تبريک رئیس آموزش و پرورش شهرستان فارسان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

هر کس کلمه اي به من بياموزد مرا بنده خود کرده است

عشق ورزيدن در قالب خدمت به خلق خدا زيباترين ترنم عبادت با معبود يگانه است. آناني که در امتداد رسالت انبياي الهي عاشقانه روشنايي بخش تمدن بشري هستند و با تعليم، بشريت را به سرمنزل کمال و رستگاري رهنمون مي شوند چه بلند مرتبه و والا مقام هستند.
هر کس کلمه اي به من بياموزد مرا بنده خود کرده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، داراب احمدي رئيس آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت: روز دوازدهم ارديبهشت و هفته معلم يادآور رادمردي بزرگ و مجاهدي دانشمند است که نقشي فراموش نشدني در تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي دارد.

وي بيان داشت: شهيد مطهري الگويي تمام عيار براي جامعه بزرگ معلمين و اساتيد دانشگاه بوده و تدبير ويژه نامگذاري اين روز به نام معلم، يادآور زحمات اين عزيزان در عرصه تعليم و تربيت است.

اينجانب بر خود فرض مي‌دانم به خانواده بزرگ آموزش‌ و پرورش شهرستان فارسان، مناسبت‌هاي فرخنده شعبانيه و هفته گراميداشت مقام معلم را صميمانه تبريک و تهنيت عرض نمايم و از درگاه ايزد منان براي معلمان و فرهنگيان عزيز ، توفيق خدمت بيشتر به‌نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را خواستارم.
 
وي به جلسه هم‌انديشي و بررسي مشكلات مدارس غيردولتي شهرستان فارسان، اشاره کرد و افزود: مدارس غيردولتي به‌منظور توسعه مشاركت‌هاي مردمي و باهدف ايجاد رقابت سالم بين مدارس و ارتقاء سطح كمي و كيفي فعاليت‌هاي آموزشي و پرورشي در نظام آموزش‌ و پرورش شکل‌گرفته است و لازم است با برنامه‌ريزي‌هاي هوشمندانه و همفکري و کوشش کليه‌ي دست‌اندرکاران اين موسسات مشکلات فراروي مدارس غيرانتفاعي مرتفع گردد.

وي تصريح کرد: در اين جلسه مؤسسين محترم مشكلات وپيشنهادات خود را مطرح کردند و سعادت يدالهي به عنوان نماينده موسسان مدارس غيردولتي درشهرستان فارسان انتخاب شد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۵:۵۲

26 Jan 2020