۰
۱
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختیاری در اعتراض به کم‌کاری برخی مدیران این استان نشست بررسی طرح‌های صندوق توسعه ملی را ترک کرد و گفت: در صورت ادامه کم‌کاری برخی مدیران، آنان را از طریق رسانه‌های گروهی به مردم معرفی می‌کنم.
استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری جلسه بررسی طرح‌های صندوق توسعه ملی را ترک کرد/معرفی مدیران کم‌کار ‌به مردم‌
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فارس، قاسم سلیمانی‌دشتکی در کارگروه بررسی طرح‌های صندوق توسعه ملی اظهار کرد: اکنون وضعیت پروژه‌های معرفی شده به صندوق توسعه ملی بسیار تأسف‌بار و ناراحت‌کننده است.

وی گفت: در صورتی‌ که تا ۱۵ روز آینده نسبت به پیگیری برای معرفی طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری به منظور استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی اقدام نشود، مدیران کم‌کار را به مردم معرفی می‌کنم.

سلیمانی‌دشتکی تأکید کرد: اکنون صنعت استان چهارمحال و بختیاری از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و باید برای رونق آن مدیران تلاشی جدی و مدیریتی جهادی داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کم‌کاری برخی مدیران باعث کندی در روند توسعه‌ای این استان می‌شود.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به توسعه همه‌جانبه و پویا باید تلاش شبانه‌روزی و پیگیری جدی به منظور اجرایی شدن طرح‌های اقتصادی به ویژه در حوزه صنعت صورت گیرد.

سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: من با این روند جلسه را ادامه نمی‌دهم و مدیران مربوطه تنها ۱۵ روز فرصت دارند تا روند اجرای پروژه‌های صنعتی را پیگیری و اجرایی کنند.

 استاندار چهارمحال و بختیاری در اعتراض به برخی مدیران کم‌کار در این استان نشست بررسی طرح‌های صندوق توسعه ملی در این استان را ترک کرد.

انتهای پبام/1022ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

majid
چه عجب بالاخره استاندار ی خودی نشان دادند تا بکن بابا جا موندیم عقبیم بیداربشید مسولا خدا خیرش بده

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۱:۱۶

30 Dec 2019