۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۷۴۰۶
رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در بازدید از کلینیک درمانی بیماران خاص در شهرکرد:

توسعه تنها با پیشرفت زیرساخت‌های عمرانی محقق نمی‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: زمانی می‌توان گفت یک استان توسعه‌مدار است که توسعه رفاه اجتماعی، بهداشتی و درمانی آن نیز همسو با توسعه زیرساخت‌های عمرانی باشد.
توسعه تنها با پیشرفت زیرساخت‌های عمرانی محقق نمی‌شود
به گزارش جهانبین نیوز اسماعیل عامری گلستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در بازدید از پروژه درمانی بیماران خاص دانشگاه علوم‌پزشکی این استان ضمن تبریک روز پرستار به همه پرستاران اظهار کرد: روز پرستار روز تجلی مهربانی و ایثار زنان و مردانی است که الگوی خود را اسوه صبر و ایثار، حضرت زینب (ع) قرار داده‌اند.

وی در ادامه بیان داشت: کلینیک درمانی بیماران خاص در شش طبقه احداث شده و به منظور درمان بیماران خاص و هموفیلی بپیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای کلینیک درمانی بیماران خاص ۲۰۰ تا ۲۵۰ تخت در نظر گرفته شده است ادامه داد: این نکته را باید همواره مدنظر داشته باشیم که دستیابی به توسعه تنها با پیشرفت زیرساخت‌های عمرانی محقق نمی‌شود.

عامری گلستان تاکید کرد: زمانی می‌توان گفت یک استان توسعه‌مدار است که توسعه رفاه اجتماعی، بهداشتی و درمانی آن نیز همسو با توسعه زیرساخت‌های عمرانی باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این کلینیک که جنب بیمارستان هاجر شهرکرد احداث شده است می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش روی بیماران خاص و هموفیلی را رفع کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۰۷

28 Dec 2019