۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۶۴۱۶
فرمانده سپاه ناحيه كوهرنگ:

مقابله با توطئه فتنه 88 از نقش هاي اساسي بسيج بود

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ مقابله با تهاجم فرهنگي، سياسي و مقابله با توطئه‌هاي دشمنان الخصوص فتنه 88 را از نقش‌هاي اساسي بسيج دانست.
مقابله با توطئه فتنه 88 از نقش هاي اساسي بسيج بود
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: فتنه سال 88 عقبه و پيش‌زمينه چندين ساله‌اي داشت اما برخي متاسفانه آن را در حد انتخابات سال 88 تعبير مي‌کنند.

سرهنگ کرم نظري با بيان اينکه اين فتنه از انتخابات رياست جمهوري سال 88 بعنوان يک فرصت براي رسيدن به اهداف از قبل تعيين شده استفاده کرده تصريح کرد: مهم‌ترين نقش بسيج در دوران فتنه، بصيرت‌افزايي بوده است.

سرهنگ نظري افزود: بسيج نقش سازمان يافته براي مقابله با آشوب‌گران نداشت و مقابله‌اي که با اغتشاش گران صورت گرفت مردمي بود.

وي با اشاره به بيان مقام معظم رهبري مبني‌بر اينکه رمز پيروزي ما در همه صحنه‌ها بصيرت است گفت: با داشتن بصيرت پيروزي تضمين است و هر موقع بصيرت کاسته شد آسيب‌پذير مي‌شويم.


فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با ذکر اينکه تفکرات راهبردي بسيج در بحث جهاد و مديريت جهادي که به ساير بلاد اسلامي صادر شد (لبنان، سوريه، عراق) بر اساس اين تفکر اقدامات عملياتي انجام مي‌شود، بيان داشت: بسيج از زمان تشکيل خود با فرمان تاريخي بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي تاکنون در عرصه‌هاي مختلف سازندگي، عمراني، فرهمگي و امنيتي و... نقش بسزايي داشته است.

سرهنگ نظري در ادامه گفت: حضور با قدرت و مقتدرانه بسيج در عرصه‌هاي مختلف دفاع از انقلاب اسلامي همچون دوران 8 سال دفاع مقدس يک مصداق کامل است که مي‌توان به آن اشاره کرد.

وي مقابله با تهاجم فرهنگي، سياسي و مقابله با توطئه‌هاي دشمنان الخصوص فتنه 88 را از نقش‌هاي اساسي بسيج دانست و گفت: بسيج در هر لحظه و بزنگاهي آمادگي مقابله با دشمنان نظام و انقلاب را دارد و يکي از عوامل ترس دشمنان از بسيج، داشتن روحيه معنويت و بصيرت است  که خود را ساير نيروهاي مردمي کشورها متمايز ساخته است.

سرهنگ نظري همگاني بودن، هميشگي بودن و در هر مکاني بودن بسيج را ماندگاري بسيج در اين مولفه‌ها بيان کرد.

نظري گفت: بسيج مختص به قشر خاصي نيست که شامل همگاني بودن بسيج مي‌شود، فقط به زمان جنگ نبوده است که شامل هميشگي بودن بسيج بسيج است و در زمان حال و آينده نيروي پا به رکاب ولايت مي‌باشد و هر مکاني بودن آن بدين معني است که در هر مکاني از جمله دانشگاه، صنعت، کشاورزي و... مي‌توان شاهد فعاليت بسيج بود.

انتهاي پيام1026ج /610ک



 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۷:۳۰

30 Jan 2020