۰
plusresetminus
امام جمعه فارسان گفت: تحت الشعاع قرار گرفتن زندگي روزمره مردم نسبت به مسائل اخلاقي و غافل شدن از معشيت مردم و فاصله زياد درآمدي بين طبقات مختلف جامعه، زندگي را براي مردم سخت کرده است.
غافل شدن از معشيت مردم و فاصله زياد درآمدي بين طبقات مختلف جامعه، زندگي را براي مردم سخت کرده است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي‌زاده به وضعيت بازار و زندگي مردم و شعار اقتصاد و فرهنگ امسال اشاره کرد و اظهار داشت: اگر مردم ولي نعمت هستند و همه مي‌گوييم بايد قدر اين مردم را بدانيم نبايد به صورت شعار روزمره و تکراري درآيد.

وي به معضل بيکاري و با پايين بودن دستمزد شغل‌هاي آزاد عادي مردم به‌ويژه کارگران و رکود بازار و گراني قيمت‌ها و عدم نظارت جدي بر بازار اشاره کرد و افزود: تحت الشعاع قرار گرفتن زندگي روزمره مردم نسبت به مسائل اخلاقي و غافل شدن از معشيت مردم و فاصله زياد درآمدي بين طبقات مختلف جامعه، زندگي را براي مردم سخت کرده است.

امام جمعه فارسان از مسئولان شهرستان، دولت‌مردان و مجلس‌نشينان و ديگر ارگان‌ها به جاي دامن زدن به مباحث اختلافي، جناحي و گروهي به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

وي تصريح کرد: مسئولان با توجه و بررسي وضعيت معيشتي مردم و هزينه‌هاي معقول و مورد نياز يک ماه زندگي عادي نظير هزينه‌هاي دارو، درمان، مسکن، ازدواج و تهيه جهيزيه و امثال آنها را در نظر بگيرند آن‌وقت به فکر چاره و تصميم‌گيري باشند.

امام جمعه فارسان گفت: چه خانواده‌هايي که فقط به خاطر وضع نابه‌سامان اقتصادي و عدم توان تهيه جهيزيه دست رد به خواستگاران مي‌زنند و مهمتر چه دختراني که ساليان سال نامزد بودند ولي به دليل نداشتن توان مالي براي تهيه جهيزيه ازدواج آنها برهم زده شده و چه جواناني به‌دليل نداشتن شغل فاتحه ازدواج را مي‌خوانند.

جمالي‌زاده با اشاره به خانواده‌هاي با شرافتي که به خاطر بيکاري، فقر و نداشتن حقوق مناسب دچار بحران مي‌شوند از مسئولان استان در هر جايگاه و مقامي که قرار دارند خواست تا بخشي از اين فرصت مسئوليت چند روزه را صرف رسيدگي به مسائلي از اين قبيل کنند.

انتهای پیام/590پ/ 1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۲:۲۰

1 Jan 2020