۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۲۹۹۶
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

آمریکا بداند، ملت ایران همچنان با روحیه ضدظلم ایستاده است/ مادامی که قدردان ملت و ولایت باشیم این انقلاب تداوم دارد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آمریکا بداند مردم ایران همچنان با روحیه ضدظلم و حامی مظلوم ایستاده اند و این موضع را نباید هرگز فراموش کرد که تولّی و تبرّی دو روی یک سکه هستند، بدانیم ملت ایران با ولایتمداری و روحیه انزجار و نفرت از آمریکا ایستاده و ایستادگی می کنند.
آمریکا بداند، ملت ایران همچنان با روحیه ضدظلم ایستاده است/  مادامی که قدردان ملت و ولایت باشیم این انقلاب تداوم دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به ایران اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری از دوران قبل از انقلاب تا بعد از دفاع مقدس پیشتاز دفاع از انقلاب بوده است.

ماندگاری و حفظ هر انقلابی را سخت تر از ایجاد آن است

وی با بیان اینکه جشن های انقلاب تنها شادمانی از یک اتفاق خوب نیستند بلکه همه آن ها پیامی دارند تصریح کرد: اولین بعد برگزاری این مراسم ها سپاس و شکر به درگاه الهی به دلیل وجود دو نعمتی که در تداوم انقلاب اهمیت دارد است.

حجت الاسلام حاجی صادقی ماندگاری و حفظ هر انقلابی را سخت تر از ایجاد آن عنوان و تاکید کرد: همانطور که در تاریخ شاهدیم بسیاری از انقلاب ها ایجاد می شوند اما در حفظ آن موفق نبوده و این انقلاب ها ماندگار نبوده و از بین رفته اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به پنجمین دهه عمر خود نزدیک می شود که این در تاریخ اسلام بی سابقه بوده خاطرنشان کرد: دلیل این موفقیت برخورداری ملت ایران از دو نعمت است.

وی اولین نعمت در این زمینه را نعمت برخورداری از وجود رهبر معظم انقلاب دانست و عنوان داشت: امام خمینی (ره) آمد و اسلام ناب را در کشور احیا کرد و ملت و کشور ایران به برکت آن حیاتی دوباره یافت، بعد از امام خمینی (ره) هم این لطف خدا بود که سکان داری انقلاب در دست کسی افتاد که همان راه امام (ره) را در برابر همه فتنه ها، نقشه ها و تهاجم ها حفظ کند و بایستد.

حجت الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: نعمت وجود این رهبری عظیم و استوار بسیار بزرگ است و استکبار بارها اعتراف کرده که مشکل ما این اَبَرمرد است، رهبر ایران با نیم ساعت سخنرانی نقشه های چندین ماهه ما را نقش بر آب می کند، پس باید شکرگزار وجود چنین رهبری باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: سزاوار نیست که قدردان این نعمت بزرگ نباشیم چون خدا در کتابش سنتی دارد که اگر قدرشناس نعمتی بودید آن نعمت فزونی می یابد پس ما شاکریم که به خاطر وجود این رهبر بزرگوار ما به سرنوشت مسلمانان بعد از رحلت پیامبر دچادر نشدیم.

وی نعمت دیگری که انقلاب را ماندگار کرده امت و ملت دانست و تاکید کرد: مردمانی که مردانه ایستاده اند و در عمل نشان دادند اهل استقامت هستند نعمتی است که باید شکرگزار آن باشیم.

ملت ایران بیشترین استقامت را در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند

حاجی صادقی با اشاره به اینکه ملت ایران بیشترین استقامت را در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند بیان داشت: استان چهارمحال و بختیاری نیز با یگان همیشه سرافراز خود تیپ حضرت قمربنی هاشم (ع) در این دوران جانفشانی ها و از خودگذشتگی های زیادی برای دفاع از میهن و کشور خود داشتند.

 همه اهل بیت آرزوی داشتن ملتی مانند ایران را داشتند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: همه اهل بیت آرزوی داشتن چنین امتی را داشتند و و این را می توان از ۴۰ خطبه امام علی (ع) در نهج البلاغه در این خصوص متوجه شد و به همین دلیل است که امیم خمینی (ره) بارها در سخنان خود فرمودند امت ایران از مردم زمان پیامبر (ص) و امام علی (ع) بالاترند.

وی با بیان اینکه دیروز روز خاصی برای تهران بود ادامه داد: مردم ایران دیروز آمدند و در مراسم تشییع شهدای آتشنشان که جان خود را برای نجات جان مردم فدا کردند حضور داشته، حماسه آفریده و شکوهی عظیم خلق کردند.

مادامی که قدردان ملت و ولایت باشیم این انقلاب تداوم دارد

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه مادامی که قدردان ملت و ولایت باشیم این انقلاب تداوم دارد گفت: پیام دومی که اینگونه جشن ها با خود به همراه دارند تجدید میثاق با شهدا است، شهدایی که هستی خود را دادند تا دین و انقلاب زنده بماند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ما در مقابل شهدا و امام خمینی (ره) شرمنده ایم که امروز برخی برای راضی کردن عده ای پا روی اسلام می گذارند و شرمنده ایم که برخی نسبت به ولایت ضعیف شده اند اضافه کرد: اما مهم ترین پیام امروز این است که ای خانواده شهدا ما آمده ایم تا تجدیدمیثاق کنیم با شما و اماممان و به همه دنیا بگوییم ما انقلاب و آرمان های انقلاب را رها نکرده ایم.

وی ادامه داد: ما امانتدار شهدا خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد که پیام امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب روی زمین بماند.

مذاکره با دنیا تنها با درنظر گرفتن عزت کشور

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: مسئولین بدانند که امانت دار شهدایی هستند که اسلام برایشان همه چیز بود و ملت از آن ها می خواهد با دنیا مذاکره داشته باشند اما عزت را درنظر بگیرند و بدانند مرزبندی به معنای عدم ارتباط با دنیا نیست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ما از مسئولین می خواهیم خدمتگذار مردم و قدردان آن ها بوده، نسبت به اندیشه ها و مطالبه های ولایت التزام عملی و فکری داشته باشند گفت: سه قوه باید بازوهای ولایت باشند، از مسئولین انتظار داریم از عزت و حقوق ملت دفاع کنند و بدانند عزت کشور در توکل به خدا، اعتماد به مردم و عدم اعتماد به دشمن است.

وی با بیان اینکه مسئولین باید نسبت به دشمن اشداء و نسبت به مردم رحماء باشند خاطرنشان کرد: پیام این گرامی داشت به استکبار و دشمنان این است که " ای کدخدای مدعی
و دروغین عالم، آمریکا، بدان انقلاب اسلامی هرگز از مسیر خود خارج نمی شود".

آمریکا امروز نگران حضور حزب الله ایران در لندن و واشنگتن است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اعتراف آمریکا به اینکه انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم زده و در این مدت انقلاب ایران پیشروی داشته اما کشور آمریکا پسروی افزود: کدخدا یعنی کشوری که بتواند جهان را با خود متحد کند و رقبا را از میدان خارج سازد، اما امروز ایران این اجازه را به آمریکا نمی دهد، امروز ایران سنگ های دستان بچه های فلسطینی را به موشک تبدیل کرده و جلو آمریکا ایستاده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: آمریکا امروز دیگر نگران حزب الله در سوریه و لبنان نیست بلکه از حضور حزب الله ایران در لندن و واشنگتن است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران درس مقابله با ظلم و اعلام نفرت از آمریکا را از قرآن آموخته اند تاکید کرد: دنیا بداند ما به همان میزان که به تولّی توجه داریم متوجه تبرّی هم هستیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: قرآن به ما آموخته که در برابر ظلم باید ایستاد، ما فرهنگی عاشورایی داریم فرهنگی که در آن آموختیم از حضرت قمربنی هاشم (ع) الگو بگیریم.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: آمریکا بداند مردم ایران همچنان با روحیه ضدظلم و حامی مظلوم ایستاده اند و این موضع را نباید هرگز فراموش کرد که تولّی و تبرّی دو روی یک سکه هستند، بدانیم ملت ایران با ولایتمداری و روحیه انزجار و نفرت از آمریکا ایستاده و ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۱:۲۵

6 Mar 2020