۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۱۱۱۳۳
حجت الاسلام نکونام:

شهدای اقتصادی با مکتب حسینی پرورش یافته اند/ مارا بکشید؛ مصمم تر می شویم

هرچه میخواهید ما را بکشید، مصمم تر می شویم، ما مردان و زنانی هستیم که از مکتب اباعبدالله الحسین درس گرفته ایم و هرگز ذلت به خود راه نمی دهیم.
شهدای اقتصادی با مکتب حسینی پرورش یافته اند/ مارا بکشید؛ مصمم تر می شویم
حجت الاسلام و المسلمین نکونام در مراسم تشییع پیکر سه شهید ترور  استان، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از کارگران و صنعت گران استان گفت: خانواده های شهدای ترور به خود می بالند که در زیر پرچم اسلام از جان و مال خود می گذرند و این توفیق نصیب همگان نمی شود.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد:اکثر قریب به اتفاق شهدای تروریستی اخیر از چهارمحال و بختیاری هستند و مردم زبان گویای مظلومیت شهدایمان هستند و به دشمنان اعلام می دارند که هرچه میخواهید ما را بکشید، مصمم تر می شویم، ما مردان و زنانی هستیم که از مکتب اباعبدالله الحسین درس گرفته ایم و هرگز ذلت به خود راه نمی دهیم.

وی بیان داشت: شهیدان اقتصادی صادقانه خدمت کردند،و هنوز هم هستند قشر زحمتکشی که برای کسب روزی حلال در راه خدا قدم برداشته ومرزها را طی می کنند، آن ها در نزد خدا قرب و اجر یافته می مانند و روسیاهی اعمال زشت کفار و دشمنان نظام تا ابد باقی خواهد ماند.

امام جمعه شهرکرد ابراز داشت: دشمن بداند، این جماعت تشییع کننده شهدا، آمده اند تابار دیگر دست بیعت با شهدای انقلاب دهند و بگویند که اجازه نمی دهیم خلل و تزلزلی در راه اسلام عزیز راه یابد.


در پایان این مراسم، پیکر سه شهید حمله تروریستی مرز خسروی برای خاکسپاری به شهر هفشجان انتقال یافتند.
انتهای خبر/ح


کلمات کلیدی:مراسم,تشیع,پیکر,شهدای,ترور,اقتصادی,کارگران,شهید,هفشجان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۸:۲۹

26 Dec 2019