۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۳۵۱۷۳
امام جمعه موقت لردگان؛

دولت بداند دولتي که تفنگ نداشته باشد مورد تهديد دشمن واقع مي شود

امام جمعه موقت لردگان گفت: بعضي افراد در لباس دولت، دارند خيانت مي کنند و به سپاه هجمه وارد مي کنند که چرا سپاه وارد عرصه اقتصادي مي شود و چرا حمله مي کند اما بدانند سپاه تنها از مقام معظم رهبري دستور مي گيرد و اين هجمه ها، اصلا به سپاه وارد نيست ...
دولت بداند دولتي که تفنگ نداشته باشد مورد تهديد دشمن واقع مي شود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حاجت منصوري امام جمعه موقت شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: براي هر جنبنده اي رزق مقدري وجود دارد و روزي او تعيين شده است و جنبنده اي نيست که بدون روزي در روي زمين وجود داشته باشد.

وي افزود: براي زنده ماندن هر کسي روزي وجود دارد اما اگر بيشتر از روزي خود را طلب داريد بايد خود تلاش کنيد و آن را به دست بياوريد.

منصوري، وجود روزي در زندگي را مانند مرگ دانست و گفت: روزي در زندگي  همانند مرگ است که براي هر کسي وجود دارد. اما وجود رزق مقدر نبايد اين پندار را در ما به وجود بياورد که تلاش نکنيم و تنها به فکر رسيدن روزي از طرف خدا باشيم.
وي گفت: تنها چند گروه هستند که بدون تلاش روزيشان را به دست مي آورند اول، طفلي که در رحم مادر است، دوم افرادي که  اهل تقوا و توکل هستند و سوم کساني که در بيايان بدون علف حبس شدند و دست به دعا مي شوند .

منصوري افزود: هر کسي نتيجه عمل خود را مي بيند و در اين زمينه مطمئن باشيد کم و کاستي پيش نمي آيد و اين تعبير سليم و واضح قران مي باشد. بعضي ها در دنيا جزاي عمل خود را مي بينند و بعضي ها در آخرت به سزاي اعمال خود خواهند رسيد. اما بعضي از اعمال هستند که فرد حتما در دنيا جزاي عمل خود را خواهند ديد. اول، افرادي که والدين آنها، آنها را آق کرده اند حتماً در دنيا جزاي آن را خواهد ديد، دوم کسي که به مردم ظلم مي کند.


خطيب نماز جمعه اين هفته در خطبه دوم گفت: در روز آخرت هر کسي پرونده اعمال خود را دارد و کسي به ياري کسي نمي رود و تنها چيزي که در روز آخرت دست ما را خواهد گرفت اعمال ما هستند و ما بايد سعي کنيم در اين دنيا اعمال خوبي را براي خود داشته باشيم تا در روز قيامت فرياد رسي داشته باشيم.

منصوري، به سخنراني مقام معظم رهبري در روز عيد فطر اشاره کرد و گفت: ايشان دو نکته را با تاکيد بسيار عرض کردند اولي، تشکر از نيروهاي نظامي و انتظامي خصوصاً  سپاه مقتدر در جهت حمله موشکي به تروريست ها و مطلب دوم، آتش به اختيار ، که لازم است درست و با عقل انجام گردد نه اينکه هر کاري انجام شود و بگوييم معظم له فرمودند  آتش به اختيار.

افشاي حقوق بشر آمريکاي
وي به بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکاي جنايتکار اشاره کرد و گفت: مردم اين شيطان بزرگ را مي شناسند و مي دانند که نمي توان به آن اعتماد کرد و واقعا هم نبايد به او اعتماد کرد چون هيچ موقع پايبند به کارهاي خود نيست. اما خوشبختانه مردم ولايت مدار ما هميشه جواب، هاي و هوي آمريکا را داده و مي دهند.
وي در بخش ديگر سخنان خود هفته قوه قضائيه را به همه خدمتکاران در اين زمينه تبريک گفت: و از آنها خواست تمام تلاش خود را براي گرفتن حق مظلوم انجام دهند.

منصوري در ادامه گفت: افرادي در لباس دولت هستند که دارند خيانت مي کنند و دارند به سپاه هجمه وارد مي کنند که چرا سپاه وارد عرصه اقتصادي مي شود و چرا حمله مي کند اما بدانند سپاه تنها از مقام معظم رهبري دستور مي گيرد و اين هجمه ها، اصلا به سپاه وارد نيست و طرح هايي که سپاه انجام مي دهد، طرح هاي هستند که کسي زير بار آنها نمي رود و دولت بداند دولتي که تفنگ نداشته باشد مورد تهديد دشمن واقع مي شود پس مي طلبد که ما خود را به روز کنيم.

کاري که قلم انجام مي دهد تفنگ و گلوله انجام نمي دهد
امام جمعه موقت لردگان در پايان روز قلم را تبريک گفت و افزود: کاري که قلم انجام مي دهد تفنگ و گلوله انجام نمي دهد و لازم است که مورد توجه واقع شوند.
 
گفتني است؛ قبل از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته  حشمت الله جوکار دادستان نظامي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت هفته قوه قضائيه ضمن تسليت شهادت آيت الله بهشتي و 72 از يارانش و تبريک هفته قوه قضائيه و هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: دادگستري استان چهارمحال و بختياري 17 حوزه قضائيه دارد که در در سال 1395 با 166 نفر قاضي نسبت به رسيدگي به شکايات اقدام نمودند و تا کنون سعي همه بر اين بوده که به بهترين نحو به شکايات مردم رسيدگي کنند.
وي در ادامه به ارائه عملکرد قوه قضائيه در استان چهارمحال و بختياري از ابتداي تاسيس تا کنون پرداخت.
انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۳:۲۵

30 Dec 2019