۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۳۳۱۹۳
فعال سياسي و انقلابي در شهرکرد:

دشمن به دنبال جدايي مردم از رهبر و انحراف انقلاب از مسير خود است/حضور در راهپيمايي 22 بهمن مشت محکمي است بر دهان ترامپ

فعال سياسي و انقلابي در شهرکرد گفت: همه ما بايد پيرو فرمايشات رهبري با حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن ماه مشت محکمي بر دهان رئيس جمهور آمريکا آقاي ترامپ بزنيم و نگذاريم دشمن به اهداف شوم خود دست پيدا کند.
دشمن به دنبال جدايي مردم از رهبر و انحراف انقلاب از مسير خود است/حضور در راهپيمايي 22 بهمن مشت محکمي است بر دهان ترامپ
  به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منصور حبيبي فعال سياسي و انقلابي در گفت و گو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: يکي از ارکاني که باعث پيروزي انقلاب شد حضور مردم در تمامي صحنه ها بود که اگر حضور نداشتند قطعا انقلابي به پا نمي شد.

وي تصريح کرد: اين مردم هستند که از ابتداي انقلاب تا کنون و طي حوادثي که اتفاق افتاده هميشه در صحنه بوده اند و نگذاشتند خدشه اي به کشور وارد شود.

حبيبي با اشاره به اينکه حضور مردم در همه صحنه ها سرنوشت ساز است بيان داشت: همه ما بايد پيرو فرمايشات رهبري با حضور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه مشت محکمي بر دهان رئيس جمهور آمريکا آقاي ترامپ بزنيم.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري که نسل جوان امروز آگاه تر و پرنشاط تر از نسل انقلاب هستند بيان داشت: همان طور که جوانان نسل اول، انقلاب را به پيروزي رسانده اند از اين به بعد هم پرچم جمهوري اسلامي به دست جوانان امروز همچنان بالا خواهد ماند و به نسل هاي بعدي داده مي شود.

جوانان بايد جلو نفوذ دشمن را بگيرند/مراقب خودي هايي که در نقش بلندگوي دشمن هستند باشيم

فعال سياسي و انقلابي در چهارمحال و بختياري گفت: دشمنان در تلاش هستند بين ارکان نظام جمهوري اسلامي جدايي بياندازند اما جوانان بايد هوشيار بوده و نگذارند دشمن به اين خواسته خود برسد.

حبيبي با اشاره به اينکه يکي از اهداف دشمن جدا کردن مردم از مقام معظم رهبري است اظهار کرد: دشمن اگر به هدف خود برسد توانسته انقلاب را از مسير خود منحرف کند.

وي ادامه داد: همه ما و خصوصا جوانان امروز موظف به تبعيت از بيانات مقام معظم رهبري هستيم و نبايد بگذاريم دشمن به اهداف شوم خود دست پيدا کند.

حبيبي تاکيد کرد: برخي افراد خودي نيز حرف دشمن را مي زنند مواظب اين افراد نيز باشيم چراکه آن ها بلندگو دشمن هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۵:۴۱

3 Feb 2020