۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۱۷۷۱۳
امام موقت جمعه شهرکرد:

طرح ائتلاف مبارزه با داعش در راستای منافع آمریکا است

طرح ائتلاف علیه داعش در راستای منافع آمریکا و غرب است و ایران همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچگاه وارد چنین ائتلافی نمی‏‌شود.
طرح ائتلاف مبارزه با داعش در راستای منافع آمریکا است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به طرح امریکایی اتئلاف علیه داعش اظهار کرد: در حالی که غرب و امریکا از عوامل اصلی تشکیل تروریسم در جهان هستند اما همواره ادعای مبارزه با تروریست را دارند و به این بهانه در امور کشورها دخالت می‎کنند.

وی افزود: طرح این ائتلاف در راستای منافع آمریکا و غرب است و ایران همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچگاه وارد چنین ائتلافی نمی‏‌شود.

فاطمی، ایجاد فرقه‌های انحرافی را از مهمترین برنامه‌های امریکا در مبارزه با اسلام دانست و گفت: ایجاد و گسترش فرقه‌گرایی یکی از برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی است اما اکنون که خطر داعش آن‌ها را تهدید می‎کند درصدد نابودی و حذف این گروهک برآمده‌اند.

امام جمعه موقت شهرکرد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس اگرچه ویرانی‌های زیادی برای کشور به بار آورد اما دوران طلایی این مرز و بوم شناخته می‎شود و برکات زیادی برای کشور به همراه داشت.

فاطمی بر ضرورت تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در کشور تاکید کرد و گفت: در همین راستا دستگاه‎های فرهنگی و اجرایی باید تلاش خود را به کار گیرند و در هفته دفاع مقدس به نحو شایسته به این موضوع بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس همچنین بهترین فرصت برای انتقال ایثارگری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان به نسل‌ جوان است.

فاطمی با فرا رسیدن مهرماه و بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: امر آموزش و تعلیم و تربیت از مباحث اساسی و جدی کشور به شمار می‎رود که باید با جدیت از سوی متولیان امر پیگیری شود.

وی اظهار کرد: داشتن کشور آباد و سرافراز مستلزم داشتن آموزش و پرورش پویا و موثر است.

فاطمی ادامه داد: برهمین اساس معلمان وظیفه و رسالت خطیری را برعهده دارند و باید زمینه تربیت صحیح دانش‎آموزان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۳:۲۹

3 Jan 2020