۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۳۱۷۵۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

کنگره شهدای اطلاعات چهارمحال و بختیاری برگزار می شود/ انتخاب دو شهید شاخص اطلاعات از این استان

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: هر چند وقت یک بار در کشور یادواره‌هایی برای شهدا برگزار می‌شود و بر این اساس برنامه‌ریزی شد برای شهدای مظلوم و فعال اطلاعات بصورت منطقه‌ای برنامه‌ای تحت عنوان کنگره شهدای اطلاعات برگزار شود.
کنگره شهدای اطلاعات چهارمحال و بختیاری برگزار می شود/ انتخاب دو شهید شاخص اطلاعات از این استان
سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هر چند وقت یک بار در کشور یادواره‌هایی برای شهدا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس برنامه‌ریزی شد برای شهدای مظلوم و فعال اطلاعات بصورت منطقه‌ای برنامه‌ای تحت عنوان کنگره شهدای اطلاعات برگزار شود.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به اینکه استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد برای برگزاری این مراسم بصورت مشترک انتخاب شدند افزود: دلیل انتخاب این بود که این سه استان در گذشته نیز بصورت محوری با هم کار کرده بودند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها مراسم کنگره شهدای اطلاعات برای ۴۵۰ شهید اطلاعات در این سه استان برگزار می‌شود، افزود: از این تعداد در مجموع ۵۲ نفر شهید اطلاعات از چهارمحال و بختیاری شناسایی و معرفی شده است.

وی اضافه کرد: از بین شهدای چهارمحال و بختیاری چند شهید به عنوان شهدای شاخص انتخاب شدند که پنج نفر از استان اصفهان و دو نفر از استان چهارمحال و بختیاری انتخاب می‌شوند (شهید الیاس ارجمند و شهید ارسلان حبیبی) که درواقع این افراد شهدای شاخص منطقه‌ای هستند.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به رونمایی از کتاب خاطرات و تصاویر این شهدا در این کنگره بیان داشت: همه خانواده‌های شهدا در این کنگره شرکت می‌کنند و علاوه‌بر اینکه از شهدای اطلاعات تجلیل از شهدای شاخص بصورت ویژه تجلیل به عمل می‌آید و برنامه تجلیل از شهدای زنده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی از پخش برنامه‌های کنگره هم‌زمان با برگزاری کنگره در این استان خبر داد و افزود: برای این برنامه مجری با لهجه استان خودمان هم انتخاب شده که به همراه با مجری‌های دو استان‌ دیگر برنامه را اجرا می‌کنند و این برنامه هم زمان با سه استان دیگر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۷:۰۳

9 Jan 2020