۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۲۵۵۴۳
خطيب نماز جمعه بروجن:

فعالان غرب گرا به دنبال تضعيف شعارهاي انقلابي در کشور هستند

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که ليبرال ها، فعالان غرب گرا و سکولارها که افراد پياده نظام آمريکا در کشور هستند تضعيف شعارهاي آرماني انقلاب در مديريت جامعه اسلامي را دنبال مي کنند، تصريح کرد: اين افراد از سوي ديگر تبليغ مي کنند که راه حل مشکلات اقتصادي جمهوري اسلامي در برداشته شدن تحريم ها خلاصه شده است.
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي، اظهار داشت: آمريکايي ها تا کنون ترفند هاي مختلفي را براي براندازي انقلاب اسلامي در دستور کار خود قرار داده اند.

وي، ترور هاي ابتداي انقلاب، جنگ تحميلي، تحريم هاي مختلف و فتنه آمريکايي سال ۸۸ را از جمله توطئه و ترفندهاي آمريکا بر عليه جمهوري اسلامي برشمرد و گفت: از زمان شکست فتنه سال ۸۸ نگاه آمريکا به ايران اسلامي تغيير پيدا کرده است.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که آمريکاي جنايتکار امروز استراتژي نفوذ را در جامعه اسلامي دنبال مي کند، تاکيد کرد: مردم ايران همانگونه که تاکنون در صحنه هاي مختلف از انقلاب اسلامي دفاع کرده اند لازم است امروز هم در جريان خطر نفوذ آمريکاي جنايتکار باشند.

وي با اشاره به اين که نفوذ زماني اجرا مي شود که سياست تعامل به جاي سياست تقابل قرار مي گيرد، تصريح کرد: هنگامي که عرصه تعامل و گفتگو مطرح مي شود خطر نفوذ جلوه گري مي کند.

خطيب نماز جمعه بروجن ادامه داد: اگر چه استراتژي نفوذ واقعيت دارد اما وجود واقعيت نفوذ نبايد عاملي براي خود زني در بين نيروهاي انقلابي و وفادار به ارزشهاي اسلامي شود.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به وجود تفکرات سياسي مختلف در ايران، گفت: وجه اشتراک بين همه ي جريانات سياسي وفاداري به ارزشهاي انقلاب اسلامي و تبعيت از ولي فقيه زمان است.

وي بيان کرد: آمريکايي ها طرحي ۱۰ ساله براي نفوذ در جمهوري اسلامي ايران بعد از جريان فتنه آمريکايي ۸۸ طراحي کرده اند که اين طرح سه رکن اساسي راهبرد مهار، تغيير رفتار و راهبرد تغيير ساختار نظام جمهوري اسلامي را دنبال مي کند.

حجت الاسلام سعادت فر راهبرد مهار آمريکا را در سه حوزه اقتصاد، فرهنگ و سياست عنوان کرد و افزود: متاسفانه پس از جريان فتنه آمريکايي ۸۸ عده اي از عوامل فتنه با افشاکردن برخي اطلاعات اقتصادي درون نظام و تشويق دشمنان انقلاب بر ايجاد سياست هاي تحريمي زمينه مشکلات اقتصادي را براي جامعه فراهم کردند.

وي ضمن بيان اين که ليبرال ها، فعالان غرب گرا و سکولارها که افراد پياده نظام آمريکا در کشور هستند تضعيف شعارهاي آرماني انقلاب در مديريت جامعه اسلامي را دنبال مي کنند، تصريح کرد: اين افراد از سوي ديگر تبليغ مي کنند که راه حل مشکلات اقتصادي جمهوري اسلامي در برداشته شدن تحريم ها خلاصه شده است.

خطيب نماز جمعه بروجن تنها راه نجات مملکت اسلامي و حفظ عزت جامعه اسلامي را پيگيري کردن سياست هاي اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: اقتصاد مقاومتي به معناي اتکاي به نيروها و استعداد هاي درون نظام است و ارتباط با کشورهايي که به دنبال نفوذ نيستند.

حجت الاسلام سعادت فر تاکيد کرد: لازم است جهاد کشاورزي و اداره صنعت، معدن و تجارت از الگوهاي موفق نيروهاي سپاه و بسيج در سايه تحقق اقتصاد مقاومتي الگو بگيرند.

سعادت فر به بيانات اخير مقام معظم رهبري در خصوص کاهش رتبه رشد علمي در کشور اشاره کرد و گفت: براي يک مملکتي خسارت بسيار بزرگي است که اهل مطالعه، بينش و کتابخواني نباشند.

انتهای پیام1020ج /540/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۴۰

29 Dec 2019