۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۲۶۸۰۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری:

برجام هیچ‌گاه به فرجام منتهی نمی‌شود / دشمن برای نفوذ در خبرگان رهبری خیز برداشته است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری گفت: برجام هیچ‌گاه به فرجام منتهی نمی‌شود چون آمریکایی‌ها همیشه بر تحریم‌ها، کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌های خودشان پایبند بوده و هستند.
برجام هیچ‌گاه به فرجام منتهی نمی‌شود / دشمن برای نفوذ در خبرگان رهبری خیز برداشته است
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع) اظهار کرد: حق‌مداری از توصیه‌های مؤکد امام حسن عسگری به شیعیان بود.

وی افزود: پیروان اهل‌بیت عصمت و طهارت تنها بر مرکب حق سوار می‌شوند چون به این امر واقف است که اگر بر مرکب باطل سوار شود تنها چیزی که برایش باقی می‌ماند پشیمانی و هلاکت است.

نکونام با بیان اینکه افرادی که از شروع انقلاب تا به امروز راه باطل پیمودند به هلاک رسیدند افزود: از اوایل انقلاب برخی از دولت‌ها چون دولت موقت، دولت بنی‌صدر و در دوران‌های بعد از آن افرادی در درون دولت‌ها دل به باطل سپردند اما نتیجه این دل‌سپردگی جز پیشمانی و خفت و حقارت برای آن‌ها نداشت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در مقابل این دل‌سپردگی‌ها به باطل زنان و مردان مؤمن، بسیجیان و پاسداران و نیروهای دفاعی و انتظامی هم بودند که دل به‌ حق سپرده و از راه ولایت جدا نشدند.

وی روسفیدی، سرافرازی و ماندگاری در دنیا و آخرت را یکی از دستاوردهای دل‌سپردگی به حق عنوان کرد و گفت: همه باید بدانند مرکب حق سریع و شتابنده است و سواره خود را به مقصد می‌رساند اما در مقابل، مرکب باطل سواره‌اش را سرنگون و هلاک می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه قرآن و روایات به‌ خوبی برای ما راه حق را ترسیم کرده‌اند تا انسان را به سرانجام برساند بیان داشت: علاوه‌بر آن، در تاریخ بشریت ثابت شده است که باطل انسان را نابود می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به انتخابات و اهمیت آن برای کشور اضافه کرد: انتخابات یکی از مصادیق بارز نشان دادن حق‌مداری در جامعه است.

نکونام ادامه داد: ‌برخی در انتخابات به خوبی و با تفکر رأی دادند و شاید هم کاندیدای آن‌ها در انتخابات پیروز نشد ولی قطعاً پشیمان نمی‌شود چون انتخاب آن‌ها بر اساس حق و تکلیف بوده و اگر هم کاندید موردنظرشان رأی آورد تا زمانی که برمدار حق باشد کمکش می‌کنند.

وی در ادامه بیان داشت: اگر در میانه راه کاندیدای انتخاب شده از مسیر حق منحرف شد، ما باید باز راه خود را ادامه داده و از انتخاب خود پیشمان نشویم.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: در تبیین معنای حقیقی حق‌مداری یعنی دل به آدم‌ها، مقام‌ها، گروه‌ها و جناح‌ها ندادن و توجه به اینکه نباید سرسپرده این و آن شویم و بدانیم سرسپرده حق‌مداری واقعی، آن است که تنها سرسپرده خدا، دین خدا و ولایت باشیم و تنها به تکلیف دینی خود را به انجام برسانیم.

نکونام به دو انتخابات بسیار حساس و مهم مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: دشمن برای این دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز کشور خیز برداشته و این درحالی است که دشمنان در انتخابات‌های گذشته هم به‌صراحت و بدون هیچ‌گونه شرمی گفتند درنظر دارند افراد همسو با خودشان رأی بیاورند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اکنون نه‌تنها به‌ صراحت انتخاب نامزد مورد نظرشان را به زبان می‌آورند بلکه می‌کوشند راه را برای حضور افراد همسو با خودشان به طرق مختلف فراهم کنند.

امام جمعه شهرکرد برجام را یکی از ابزارهای دشمن برای هموار کردن راه برای روی کار آوردن افراد همسو با خودشان در مجلس شورای اسلامی دانست و ادامه داد: اعتقاد من بر این است که برجام هیچ‌گاه به فرجام منتهی نمی‌شود چون آمریکایی‌ها همیشه بر تحریم‌ها، کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌های خودشان پایبند بوده و هستند.

نکونام اضافه کرد: ‌کسانی که به برجام و آمریکایی‌ها دل‌بسته هستند راه اقتصاد مقاومتی و استحکام درونی را دنبال نمی‌کنند، قطعاً پشیمان می‌شوند و این درحالی است که همین الان هم کسانی هستند که از این راه‌ رفته پشیمان شده‌اند.

امام جمعه شهرکرد به تلاش دشمن برای بزک‌ کردن نیم‌بند برجام با هدف تصرف و نفوذ در مجلس‌های شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و اضافه کرد: دشمن برای این‌که بتواند رأی چند نفر را بدست آورد و افرادی را با خود همسو سازد می‌کوشد ظواهر فریبنده، زیبا، امیدآفرین و نتیجه‌بخش به این نیم‌بند برجام را ارائه دهد.

وی تلاش دشمن در این زمینه را نشانه‌هایی از حساسیت انتخابات‌های پیش‌رو بیان و تاکید کرد: باید در برابر این نقشه‌های دشمن بیدار بود و اجازه نداد به اهداف خود برسد.

نکونام اضافه کرد: تلاش دشمن برای نفوذ در مجلس خبرگان به مراتب بالاتر و خطرناک‌تر است و در مسئله مجلس خبرگان رهبری بحث بر سر برجام و مسائل مربوط به آن نیست بلکه بحث نفوذ تمام‌عیار و زدن ریشه‌ها است که باید مراقب بود تا دشمن راه به جایی نبرد.

رییس ستاد زکات چهارمحال‌وبختیاری افزود: تاکنون در انتخابات‌های مجلس خبرگان دشمن فرصت چنین نفوذی نداشته و در دوره‌های گذشته انتخابات مجلس خبرگان رهبری هیچ‌گاه چنین فضایی برای نفوذ دشمن فراهم نشده بود اما در این دوره، حرف‌ها و کارهای یک سری افراد دنیا زده در درون و بیرون کشور شرایط را برای نفوذ فراهم کرده و از همین‌رو دشمن به این مجلس طمع کرده و با این فکر که راه برای ورود به آن باز است دست به کار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: دشمن در این عرصه قصد ندارد که افرادی را که دست‌نشانده آمریکا و استکبار هستند وارد مجلس خبرگان کند چون اگر به دقت نگاه کنیم می‌بینیم در بین این افراد آدم‌هایی که نگاه تمام‌عیار به بیگانه داشته باشند، کم‌پیدا می‌شود.

وی به کوشش دشمن برای وارد کردن افراد مسامحه‌کار، ساکت، ملاحظه‌کار، بدون غیرت درونی، به‌دور از قدرت تصمیم‌گیری و موضع‌گیری به‌موقع که جرأت و شهامت تصمیم‌گیری به‌موقع ندارند را به مجلس خبرگان اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی به افراد مشهور و باسابقه هم‌ روی می‌آورد  و تردیدی نیست که دشمن برای نفوذ در مجلس خبرگان خیز برداشته و مصمم برای رسیدن به این هدف هم افراد توانمند و زیرک و هم افراد ضعیف و نیم‌بند را با خود همراه کرده پس باید با آگاهی مراقب باشیم و اجازه ندهیم دشمن در این راستا راه به جایی ببرد.

نکونام ویژگی‌های مجلس خبرگان را تشریح کرد و ادامه داد: در مجلس خبرگان رهبری آینده را باید آدم‌هایی تصمیم‌گیرنده، شجاع، اهل شهامت و بصیرت و تسامح و ملاحظه‌کاری در مسائل مختلف شکل بگیرد.

وی در ادامه به دستگیری تفنگداران آمریکایی به دست نیروی دریایی سپاه اشاره و آن را نمونه‌ بارزی از امدادهای غیبی در حق نظام اسلامی دانست و یادآور شد: در شرایطی که بعضی‌ها در تلاش هستند نهایت ذلت را بر این کشور تحمیل کنند و راه را کج کرده و می‌خواستند این ملت شهیدداده و مقاوم را آن‌گونه که خود می‌خواهند معرفی کنند، دست قدرت الهی نمایان شد و به همگان نشان داد که این ملت مقاوم و استوار است.

وی تاکید کرد: درحالی‌که برخی کشورهای کوچک عربی با جمعیتی چندصدهزار در نظر داشتند برای جمهوری اسلامی ایران عرض‌اندام کنند؛ خداوند زد پس گردن آمریکایی‌ها که اشتباهی را مرتکب شوند و در نهایت مجبور شوند خود را سرزنش کنند و مجبور به عذرخواهی شوند.

رئیس شورای فرهنگی عمومی چهارمحال و بختیاری قدرت اسلامی و اقتدار نیروهای دفاعی ازجمله سپاه و نیروی دریایی را در دستگیری تفنگداران آمریکایی جلوه‌گر دانست و گفت: اسیر شدن خفت‌بار آمریکایی‌ها و نمایش اوج اقتدار نیروهای سپاه در این ماجرا، باعث شد عربستانی‌ها و چند کشور کوچک ‌دل‌بسته به پول‌های عربستان درس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۸:۲۳

28 Dec 2019