۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
کد مطلب : ۲۹۸۷۳
امام جمعه موقت تهران در شهرکرد:

حفظ اسرار کشور و پيشگيري از دسترسي دشمنان به آن از مهم ترين مسايل است

رئيس بنياد بين المللي غدير ، حفظ اسرار کشور و پيشگيري از دسترسي دشمنان به آن را از مهم ترين مسايل برشمرد و تأکيد کرد: يکي از بدبختي هاي مسئولين ما اين بود که در اين مذاکرات اجازه بازرسي از همه اسرار مملکت را دادند.
حفظ اسرار کشور و پيشگيري از دسترسي دشمنان به آن از مهم ترين مسايل است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين آيت الله کاظم صديقي، در گردهمايي تبييني ترويجي، سبک زندگي به تشريح اهميت سرمايه عمر و رعايت اخلاق اسلامي در خانواده و اجتماع پرداخت.

امام جمعه موقت تهران، افزود: عمر سرمايه اي است که هرمقدار از آن را ازدست داديم، ديگر بدست نمي آيد و روز قيامت حسرت سحرهايي را که بيدار نشده و نماز شب نخوانده ايم خواهيم خورد.

آيت الله صديقي، با غبطه به موقعيت مدافعان حرم، حضور در جبهه هاي مقاومت را توفيق الهي دانست و با اشاره به ايام دهه کرامت و تقارن اين ايام با چله نشيني حضرت موسي عليه السلام در کوه طور، اهميت ارتباط با خداوند بعنوان معشوق اصلي را دليل زنده مانده اين پيامبر بزرگ الهي بعد از 40روز بدون خوردن لقمه اي غذا و جرعه اي آب، دانست، که آن حضرت همه چيز را به خاطر خدا از دست داده بود.

رئيس بنياد بين المللي غدير، با تأکيد بر باوضو بودن هميشگي، عالم را محضر خدا و محضر امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف دانست و با اشاره به پيش بيني حضرت يوسف عليه السلام از بلايا، گفت: حضرت يوسف عليه السلام قبل از وقوع بلا ها، آنها را پيش بيني مي کرد و مسئولان ما نيز بايد قبلاً تحريم ها را رصد مي کردند.

وي، با تأکيد بر اينکه انقلاب ما اسلامي است، افزود: اما مسئولين ما اسلامي عمل نمي کنند. همه برنامه هاي سياسي و اعتقادي در قرآن و مکتب پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم و ائمه معصومين عليهم السلام آمده است و بايد دعا کنيم مسئولان ما چشمشان به ولي فقيه و دين شان باشد و چشم شان به بيگانگان نباشد.

آيت الله صديقي، با اشاره به آيه شريفه قرآن کريم،" ... فَمَنْ تَبِعَ هُدَاي فَلاَ خَوْفٌ عَلَيهِمْ وَ لاَ هُمْ يحْزَنُونَ‌" (آيه 38سوره بقره)، اظهار کرد: خداوند در قرآن فرموده اگر طبق هدايت من عمل کنيد ، هيچگاه گمراه و گرفتار بدبختي نخواهيد شد.

وي، وعده خداوند متعال را وعده درستي دانست و با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، تصريح کرد: اگر ديگران احتمال جنگ با ما بدهند، ما بايد يقين داشته باشيم و آمادگي يقيني براي مقابله با دشمن پيدا کنيم.

امام جمعه موقت تهران، گفت: با انتظار کشيدن براي مشاهده حرکت دشمن، راه به جايي نخواهيم برد.

رئيس بنياد بين المللي غدير ، حفظ اسرار کشور و پيشگيري از دسترسي دشمنان به آن را از مهم ترين مسايل برشمرد و تأکيد کرد: يکي از بدبختي هاي مسئولين ما اين بود که در اين مذاکرات اجازه بازرسي از همه اسرار مملکت را دادند.

وي، با اشاره به اينکه نيروي نظامي و سپاهي بايد ابتدا عارف شود، سپس سلاح به دست بگيرد، افزود: بايد در مُشت امام زمان باشيد، وقتي دل در گرو امام زمان باشد، در مشت آن حضرت هستيد.

آيت الله صديقي، با بيان اينکه،‌حجاج براي رمي جمرات و سنگ زدن به شيطان، بايد شب ريگها راجمع کنند، به آيه شريفه " واعدو لهم ماستطعتم من قوه" اشاره کرد و ادامه داد:‌ بعد از جمع آوري و تقويت سلاح و تجهيزات بايد فکر نکنيم تنها يک جبهه نبرد داريم، بلکه بايد در سه جبهه بجنگيم، جهاد اصغر، جهاد اوسط و جهاد اکبر.

امام جمعه موقت تهران، تأکيد کرد: تا زنده ايد رزمنده ايد و بايد تا زنده هستيد مرد باشيد و هيچ وقت خانه نشين نباشيد. هيچ وقت چنان نباشيد که دشمن فکر کند شما ضعيف هستيد.

وي، با اشاره به روايتي از پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم که فرمودند، من و علي عليه السلام باباي امت هستيم، گفت: سفارش مولاي متقيان اين است که پايت را محکم و استوار روي زمين بگذار و جلوي پايت را نبين،‌بلکه دور را نگاه کن؛‌ اما بدبخت ها مي گويند ما موشک نمي خواهيم.

آيت الله صديقي، اضافه کرد:‌حيف است در مملکتي چنين افرادي بخواهند حکومت کنند. شما انقلاب جهاني را شروع کرده ايد و نبايد از پاي بنشينيد.

وي، سه نکته مهم و اساسي ‌عصباني نشدن، کنترل زبان، صبر و استقامت را براي رعايت در زندگي فردي و اجتماعي توصيه کرد .

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۵۹

2 Jan 2020