۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۰۸۴۳
اخبار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری

از کشف ۱۸۰۰ ليتر نفت سفید قاچاق در لردگان تا دستگيري يك سوداگر مرگ

ماموران نیروی انتظامی لردگان يك دستگاه وانت نیسان را توقیف و یک هزار و ۸۰۰ ليتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف کردند همچنین در عمليات ماموران پليس در محور لردگان به بروجن يك دستگاه اتوبوس اسکانیا توقيف و 41 کیلو و 700 گرم ترياك، كشف و ضبط شد.
از کشف ۱۸۰۰ ليتر نفت سفید قاچاق در لردگان تا دستگيري يك سوداگر مرگ
سرهنگ سیروس میرزائی فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار كرد: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز و جلوگيري از قاچاق سوخت ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان در محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه وانت نیسان مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي خاطر نشان کرد: در بازرسي از این خودرو مشخص شد كه حامل یک هزار و ۸۰۰ ليتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید است.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: نيروي انتظامي با تمام توان و با هدف جلوگيري از هدر رفتن سرمايه‌هاي ملي تلاش مي كند كه عرصه را بر قاچاقچيان تنگ و آرامش آنان را سلب كند.


كشف بيش از ۴۱ كيلوگرم ترياك و دستگيري يك سوداگر مرگ درمحور لردگان - بروجن
سرهنگ سليمان رياحي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي وصول خبري به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني‌بر قصد يك سوداگر مرگ براي انتقال مواد مخدر از محور لردگان به بروجن موضوع به صورت ويژه در دستوركار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، قرار گرفت.

وي افزود: پس از هماهنگي با مرجع قضائي با همكاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر بروجن خودرو اين قاچاقچي شناسائي و توقيف شد.

ریاحی ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو ۴۱ كيلو و ۷۰۰ گرم ترياك جاساز كشف و راننده خودرو نيز دستگير شد.

رياحي در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي تاكيد كرد: برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچيان مواد مخدر به طور مستمر در دستوركار پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان، قرار دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۲۲

27 Dec 2019