۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۷۰۸۳
مسئول رسيدگي به امور مساجد استان:

راه اندازي بانک اطلاعاتي مساجد استان/ 110 روستاي استان مسجد ندارند

با تهيه يک شناسنامه براي بررسي وضعيت هر مسجد بانک اطلاعاتي مساجد استان راه اندازي مي شود.
راه اندازي بانک اطلاعاتي مساجد استان/ 110 روستاي استان مسجد ندارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر عليرضا ملک محمدي در نشست خبري با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با اشاره به فرا رسيدن هفته جهاني مساجد از ۳۰ مرداد بيان داشت: مرکز رسيدگي به امور مساجد استان از ۲۰ خرداد ۹۲ و شوراي سياستگذاري امور مساجد استان با مسئوليت نماينده ولي فقيه در استان و جانشيني استاندار شروع به کار نمود.

ملک محمدي افزود: مرکز رسيدگي به امور مساجد ۴ کارگروه خودکفايي و عمران، حقوقي و حل اختلاف، فرهنگي آموزشي و پژوهشي و کارگروه طرح و برنامه تشکيل داده است.

وي از راه اندازي بانک اطلاعاتي مساجد در استان خبر داد و گفت: با تهيه يک شناسنامه براي تهيه گزارشي از وضعيت هر مسجد اين اطلاعات و آمار تکميل و جمع آوري و به زودي در اين بانک اطلاعاتي ارائه مي شود.

ملک محمدي تصريح کرد: ۹۲۰ مسجد در استان شناسايي شده است و حداقل ۱۱۰ روستا بدون مسجد اند که با اعتبار ۴ ميليارد ريالي که از دفتر مقام معظم رهبري اختصاص داده شده است ۴۰ مسجد در مناطق روستايي و محروم در حال ساخت و افتتاح است.

مسئول رسيدگي به امور مساجد استان ازتشکيل مجمع خيرين مسجد ساز در استان خبر داد و اظهار داشت: با شناسايي خيرين مسجد ساز و برگزاري همايش از اين خيرين تقدير مي شود.

ملک محمدي برگزاري گردهمايي اعضاي شوراي سياستگذاري امور مساجد استان ، کارگروههاي زير مجموعه و ستادهاي هماهنگي امور مساجد شهرستان ها در دفتر نماينده ولي فقيه و نشست هم انديشي مسئولين و دبيران شهرستان ها را از ديگر برنامه هاي اجرايي هفته مساجد عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۴:۱۵

9 Jan 2020