۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۳۱۰۲۳
امام جمعه کوهرنگ:

کنگره شهدا استان از بزرگترين برنامه هاي فرهنگي استان است

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به برگزاري دومين کنگره شهيدان و سرداران استان در سالروز ورود رهبر معظم انقلاب، آن را يکي از بزرگترين برنامه هاي فرهنگي، سالهاي اين استان دانست.
کنگره شهدا استان از بزرگترين برنامه هاي فرهنگي استان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه شهرستان کوهرنگ با اشاره به روز 17 مهرماه سالروز ورود با برکت مقام معظم رهبري به روستاهاي لبد بازفت و سرآقاسيد کوهرنگ گفت: به همين مناسبت روز شنبه باحضور سردار سليماني فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان، تجديد ميثاق با شهداي گلگون کفن ايران اسلامي، شهداي مدافع حرم و اجلاسيه نماز به همرا اجتماع آمران امر به معروف و نهي از منکر در مصلي شهر چلگرد برگزار مي شود.
 
حجت الاسلام طباطبايي با اشاره به برگزاري دومين کنگره شهيدان و سرداران استان در سالروز ورود رهبر معظم انقلاب، آن را يکي از بزرگترين برنامه هاي فرهنگي، سالهاي اين استان دانست و افزود: برگزاري اين يادواره ها، عطر شهادت را در فضاي جامعه منتشر کرده و شوق شهادت طلبي و فداکاري را در دل نسل هاي امروز تقويت مي کند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ در ادامه به برگزاري همايش باشکوه شيرخوارگان حسيني در کوهرنگ اشاره کرد و بيان داشت: برگزاري اين همايش در آستانه روز جهاني کودک با رويکرد تربيت ديني فرزندان اين انقلاب در مکتب سيد الشهدا و آموزه هاي ديني اسلام ناب محمدي نويد بخش آينده اي روشن براي ايران اسلامي است.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به روز بزرگداشت لسان الغيب، حافظ شيرازي تصريح کرد: يکي از بي‌نظيرترين اسطوره هاي فرهنگي و معرفتي کشور، حافظ شيرازي و ديوان غزليات لبريز از معارف قرآني و اهل بيتي اوست که در آن لبريز از اشعار تربيتي و اخلاقي و عرفاني است و همه نسل ها بخصوص جوانان به آن مانوس باشند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۰:۵۱

30 Dec 2019