۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۵۰۸۳
در پاسخ به دو شایعه مطرح شد

تکذیب ادغام یا مشکل مالی بانک مهر اقتصاد

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این بانک با قوت و قدرت و بدون توجه به شایعات به مسیر خود ادامه خواهد داد، گفت: قویا شایعه هرگونه مشکل مالی یا ادغام این بانک را تکذیب می کنیم.
تکذیب ادغام یا مشکل مالی بانک مهر اقتصاد
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهاب زارعی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد به صورت مستقل و رسمی به فعالیت خود ادامه خواهد داد، اظهار کرد: اخیرا شایعه‌ای تحت عنوان ادغام بانک مهر اقتصاد و سایر بانک‌ها یا برخی موسسات مطرح شده است که این موضوع به جد منتفی است و ادغام بانک مهر اقتصاد اساسا موضوعیت ندارد.

وی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد یکی از بزرگترین بانک‌های خصوصی کشور است، ادامه داد: درحالی که برخی از بانک‌ها یا موسسات، اعتبارات خود را به تهران ارجاع می‌دهند و خود به خود مردم آن استان از آن اعتبارات بی‌نصیب می‌شوند اما بانک مهر اقتصاد همچنان با رویکرد مصرف منطقه‌ای، اعتبارات خود را در خدمت‌رسانی به مردم در استان چهارمحال و بختیاری به کار خواهد گرفت.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۲۵۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: در جهت سیاست‌های کلان نظام و مطالبات مقام معظم رهبری، این بانک اولویت تسهیلات خود را به طرح‌های اقتصاد مقاومتی قرار داده است و بخش قابل توجهی از تسهیلات این بانک در استان به طرح‌های اقتصاد مقاومتی تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به طرح شایعاتی علیه مهر اقتصاد مبنی بر ایجاد مشکل مالی برای این بانک، ادامه داد: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک سودده تاکنون هیچ مشکل مالی ندارد و هرکدام از مشتریانی که هر زمان به هر شعبه‌ای مراجعه کنند و سپرده خود را مطالبه کنند حتما به آنان پرداخت خواهد شد.

زارعی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد با قوت و قدرت و بدون توجه به شایعات به مسیر خود ادامه خواهد داد، تصریح کرد: مردم استحضار داشته باشند که این بانک در سراسر کشور و استان چهارمحال و بختیاری طبق چشم‌انداز ترسیم شده در جهت نیل به اهداف خود که منافع مردم و نظام در آن است حرکت می کند و قویا هرگونه مشکل مالی یا ادغام این بانک را تکذیب می‌کنیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۳:۳۰

30 Dec 2019