۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۰۰۳۳
دغدغه ورزشکاران شهر پردنجان؛

کمبود سرانه فضاي ورزشي در شهر پردنجان

محروميت ورزشي شهر پردنجان يکي ديگر از مشکلات اين شهراست که جوان‌هاي ورزشکار را دلسرد کرده چراکه نخستين دغدغه ورزشکاران اين شهر نبود سالن ورزشي مناسب و کمبود سرانه فضاي ورزشي در شهر پردنجان است.
کمبود سرانه فضاي ورزشي در شهر پردنجان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ورزش به‌ عنوان يکي از تفريح‌هاي سالم سبب نشاط و سر زندگي مي‌شود و از طرفي جوانان با ورزش کردن اعتمادبه‌نفس، رضايت از خود و سر زندگي را تجربه مي‌کنند.
 
در عرصه ورزش توانمندي جوانان در طول تاريخ سرآمد بوده  که همين توانمندي به‌عنوان يک سرمايه ارزشمند مي‌توان به شکوفايي استان کمک کند.
 
اما رسيدگي به امور همين جوان‌ها بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد تا فرصت ايجادشده به تهديد تبديل نشود چراکه کم‌توجهي به اين گروه به بهانه مشکلات مالي هزينه‌هاي ديگري را به جامعه تحميل مي‌کند.
 
محروميت ورزشي شهر پردنجان يکي ديگر از مشکلات اين شهراست که جوان‌هاي ورزشکار را دلسرد کرده چراکه نخستين دغدغه ورزشکاران اين شهر نبود سالن ورزشي مناسب و کمبود سرانه فضاي ورزشي در شهرپردنجان است.

نبود سرمايه‌گذاري در بخش خصوصي و صنعتي نبودن شهر و محروميت باعث شده است برخي رشته‌هاي و رزشي شهر مانند فوتبال در شهر کم‌رنگ شود.
 
سوال اصلي اينجاست که؛ چرا  شهر پردنجان با سابقه‌اي روشن در بخش ورزش داراي کمترين سرانه فضاي ورزشي در استان چهارمحال وبختياري مي‌باشد؟

چرا مديران ارشد استان و شهرستان توجه اندکي به ورزش اين شهر داشته و تلاشي در جهت رفع محروميت اين منطقه صورت نمي‌پذيرد؟

به‌هرحال انتظار مردم پردنجان توجه ويژه مسئولين ارشد استان و شهرستان به محروميت‌هاي اين منطقه و تلاش در رفع آنها بخصوص در بخش ورزش مي‌باشد.

پردنجان شهري در چهارمحال و بختياري که در پنج کيلومتري شهر فارسان و در ۳۰ کيلومتري مرکز استان شهر شهرکرد واقع است و جمعيت اين روستا در سرشماري سال ۱۳۷۵ هجري شمسي ۸۰۰۰  اعلام شده است.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۴:۳۷

18 Jan 2020