۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۳۳۰۰۳
همزمان با سراسر کشور

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سامان نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سامان با آغاز ايام الله دهه فجر همزمان با ورود تاريخي امام خميني(ره) نواخته شد.
زنگ انقلاب در مدارس شهرستان سامان نواخته شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، زنگ انقلاب به صورت نمادين در دبيرستان نجمه با حضور امام جمعه شهر سامان، فرماندار، رئيس آموزش و پرورش، فرمانده نيروي انتظامي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان و شهردار و شوراي شهر و ساير دستگاه هاي اجراي و دولتي شهر سامان با آغاز ايام الله دهه فجر همزمان با ورود تاريخي امام خميني(ره) به ميهن اسلامي نواخته شد.

رئيس اموزش و پرورش شهرستان سامان در اين مراسم با بيان اينکه در حال حاضر امنيتي که در کشور وجود به خاطر رهبري هاي امام خميني (ره) است، اظهار داشت: نهضت اسلامي و ارزش هاي اين انقلاب به سادگي به دست ما نرسيده است بلکه براي دست يابي به انقلاب اسلامي و پيشرفت انقلاب و کشور خون هاي زيادي ريخته ششده و جوانانا زيادي جان خود را فداي اين انقلاب کرده اند.

محمد دهقاني با اشاره بر اينکه امنيت و ازادي و جمهوري اسلامي از مولفه هاي اين انقلاب است، عنوان کرد: جمهوري اسلامي نشات گرفته از ائمه اطهار است.

وي با اشاره بر اينکه همه با در همه عرصه ها بايد ارزش هاي شهداي انقلاب را حفظ کنيم، بيان داشت: در اين ايام بايد پاي صحبت هاي افرادي که انقلاب را درک کرده اند نشست و از صحبت هاي اين افراد استفاده برد.

امام جمعه شهر سامان نيز در اين مراسم با تبريک ايام الله دهه فجر با بيان اينکه دوران کنوني کشور ما همانند دوران پيامبر اکرم (ص) است، ابراز کرد: مشرکين و جاهلين در آن زمان ايات قران کريم را بي منطق قلمداد مي کردند، الان کشور هاي ديگر سبک زندگي اسلامي که مروج اين نوع سبک زندگي ايران است را کشور هاي استکباري و .. قبول ندارند .

حجت الاسلام محسن ملک پور با اشاره بر اينکه کشور هاي ديگر با بيان اينکه سبک زندگي اسلامي به درد خانواده ها نمي خورد بيان داشت: اين در حال است کخه شبکه هاي ماهوراه اي ايران را که به زبان هاي گوناگون است قطع کرده اند چرا که همه مردم جهان رو به زندگي به سبک اسلامي آورده اند و کشور هاي استکباري از اين مساله ترس و وحشت دارند .

ملک پور با بيان اينکه تاثير گذاري سبک زندگي اسلامي در کشور هاي ديگر بسيار زياد شده است ، بيان داشت: انقلاب اسلامي در حال صادر شدن است و کشور هاي ديگر به تبعيت از انقلاب اسلامي دست به انقلاب در کشور هاي خود زده اند.

وي افزود: با حضور در برنامه هاي دهه فجر در مساجد و حسينه ها دين خود را با انقلاب و شهداي اين کشور ادعا کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۰:۵۰

3 Jan 2020