۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۴۲۸۳
امام جمعه شهر سامان:

دشمن ايران به دنبال اين است که به کشور نفوذ و رخنه داشته باشد

امام جمعه شهر سامان با اشاره بر اينکه رهبر انقلاب در اين چند روز اخير مردم و مسولين را نسبت به نفوذ دشمن در کشور رهمنون کرده است، گفت: دشمن ايران به دنبال اين است که به کشور رخنه و نفوذ داشته باشد.
دشمن ايران به دنبال اين است که به کشور نفوذ و رخنه داشته باشد
به گزارش خبرنگار سامان ما ،حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور در خطبه‌هاي نماز جمعه نمازگران را به رعايت تقوا الهي دعوت کرد و اظهار داشت: غيبت در بين اهل‌بيت نداشتيم، اما مردم معرفت درک ائمه را نداشتند.

ملک‌پور با بيان اينکه در حال حاضر امام زمان (عج) غايب است و غيبت موجب معرفت مردم جامعه مي‌شود، عنوان کرد: دوري از معصيت الهي و تبعيت از دستورات الهي موجب نجات انسان‌ها مي‌شود.

وي با اشاره بر اينکه امروز روز تعاون است، تصريح کرد: اگر به دنبال اين هستيم که اقتصاد مقاومتي را در جامعه عملي کنيم بايد اقتصاد مردمي باشد و بخش خصوصي تقويت شود.

ملک‌پور با بيان اينکه بايد فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري معرفي و اطلاعات عمومي در تمامي آحاد جامعه قرار گيرد، بيان داشت: تعاون‌هاي که تشکيل مي‌شود در جامعه بايد عملي باشند نه اسمي.

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه روز دوشنبه روز زيارت امام رضا(ع) است، عنوان کرد: در اين روز هرکس از هر جايي مي‌تواند امام رضا (ع) را زيارت کند.

وي با بيان اينکه روز سه شنبه اين هفته ۱۷ شهريور ماه است، روز کشتار مردم بي‌دفاع در ميدان ژاله که به جمعه سياه معروف است، اذعان داشت: ۱۷ شهريور ماه روز مقاومت، ايستادگی و شجاعت مردم در مقابل جنايتکاران است در اين فاجعه بزرگ بيش از چهار هزار نفر کشته شدند.

محسن ملک‌پور با اشاره بر اينکه در اين چند روز اخير رهبر انقلاب در رهنمون‌هاي خود راستاي نفوذ دشمن به کشور سخن گفته است، بيان داشت: دشمن در راستا گام بر مي‌دارد ملت ايران را دچار شکست کند.

این مسئول با بيان اينکه سران استکبار به دنبال رخنه و نفوذ به کشور ما هستند و در حال حاضر با بيان مذاکرات هسته‌اي به دنبال اختلاف قومي و تعضيف بيداري اسلامي در بين ملت ايران هستند، بيان داشت: يکي از ابعاد بستن راه نفوذ دشمن صبر و استقامت و مراقبت از مرزهاي سياسي و هوشمندي و صلابت و پرهيز از غفلت است.

وي با بيان اينکه مردم ما نسبت به آرمان‌هاي امام اعتقاد دارند، تصريح کرد: مردم ايران اسلامي هوشياري، عزت و سربلندي خود را حفظ خواهند کرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۴۹

30 Dec 2019