۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۱۸۶۱۳
امام جمعه شلمزار:

انسان ها ناچار از گزینش الگو در زندگی هستند

زندگي ما انسان ها به گونه اي است که ناچار از گزينش الگو در زندگي هستيم و هر کسي به گونه اي و با توجه به شناخت خود الگويي انتخاب مي کند اما خوشا به حال کساني که الگوي خود را بر اساس سفارشات قرآن انتخاب مي کنند.
انسان ها ناچار از گزینش الگو در زندگی هستند
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار در همايش امر به معروف و نهي از منکر شهرستان کيار که روز سه شنبه با موضوع سبک زندگي خانواده اسلامی در محل حسينيه حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام صفري امام جمعه شهر شلمزار گفت: قيام امام حسين عليه السلام براي خدا و در جهت رضاي خدا صورت گرفت و امر به معروف و نهي از منکر يکي از مهمترين ابعاد اين قيام بود که براي تحقق آن امام حسين عليه السلام تا پاي جان در دفاع از امر به معروف ونهي از منکر ايستادگي کرد.

رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منکر شهرستان کيار افزود: زندگي ما انسان ها به گونه اي است که ناچار از گزينش الگو در زندگي هستيم و هر کسي به گونه اي و با توجه به شناخت خود الگويي انتخاب مي کند اما خوشا به حال کساني که الگوي خود را بر اساس سفارشات قرآن انتخاب مي کنند.

حجت الاسلام صفري در مساله ي انتخاب الگو به حضرت ابراهيم، حضرت علي و اهل بيت سلام الله عليهم اشاره کرد و ادامه داد: سفارش اکيد قرآن بر الگو گيري از زندگي اين بزرگواران به گونه اي است که هر کس مسير و معيار زندگي اش را بر اساس زندگي اين مردان الهي برنامه ريزي کند هرگز با شکست مواجه نمي شود و يقينا به خير و سعادت ابدي مي رسد.

حجت الاسلام صفري در پابان گفت: صبر، کار براي خدا، دوست داشتن خوبي ها، بيزاري از بدي ها، ايستادگي بر ايمان و عقيده از مهمترين ويژگي هاي زندگي پر بار حضرت امام حسين عليه السلام است که شيعيان بايد سرلوحه زندگي اسلامي شان قرار دهند.

انتهاي پيام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۵۸

30 Dec 2019