۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۲۹۶۹۳
مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

عضویت بیش از 2000 نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارسان

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان گفت: کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان فارسان 2300 نفر عضو دارد که از اين تعداد اعضا 300 نفر از خدمات و کارگاه‌ها استفاده مي‌کنند.
عضویت بیش از 2000 نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرزاد رحيمي افزود:طي بررسي هاي انجام شده در سه ماهه اول سال 95 حدود 65 درصد افزايش مراجعه  به مراکز کانون‌هاي  فکري را داشتيم و باتوجه به  استقبال  بسيار خوب کودکان از فعاليت‌هاي کانون‌هاي فکري در نظر داريم  که برنامه‌هاي  اين مرکز را گسترده کنيم.

وي تصريح کرد: اميدواريم باتوجه به اين استقبال  بتوانيم کانون زبان شعبه فارسان را هم راه‌اندازي کنيم و همچنين خدمات در مراکز  کانون‌هاي فکري را گسترش دهيم.

رحيمي، با تأکيد بر لزوم توجه به توسعه مراکز فرهنگي و هنري در راستاي بسترسازي مناسب براي ارتقاء فرهنگي جامعه اظهار کرد: شعبه چهارم کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شهرستان فارسان راه‌اندازي خواهد شد.
 
وي بيان داشت: به‌منظور احداث شعبه جديد کانون پرورش فکري در شهرستان فارسان قطعه زميني توسط خيران اين شهرستان واگذار شده است که با مشارکت مردم ساخته خواهد شد.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در پايان گفت: کانون فکري کوکان شهرستان فارسان 2 هزار و 300 نفر عضو دارد که از اين اعضا تعداد 300 نفر  از خدمات و کارگاه‌ها استفاده مي‌کنند.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۹:۵۷

1 Jan 2020