۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۳۵۶۲۳

بام ايران معطر به عطر حرم مطهر رضوي شد

مردم شهرستان بروجن با استقبال گرم و پرشور از خادمان حرم مطهر رضوي عشق و ارادت خود را به امام مهرباني ها نشان دادند.
بام ايران معطر به عطر حرم مطهر رضوي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم مطهر امام رضا عليه السلام حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوي ميهمان مردم ولايتمدار شهرستان بروجن شدند.

اهالي شهرهاي بلداجي، معموره، آورگان، گندمان، نقنه، بروجن و فرادنبه با استقبال گرم و پرشور مقدم خادمان امام مهرباني ها را در شهرستان بروجن گرامي داشتند.

مردم ولايت مدار شهرستان بروجن حضور خادمان حرم مطهر رضوي را غنيمت شمرده و به نيت تبرک بر پرچم متبرک بوسه زدند تا بدين‌ وسيله زيارتي از راه دور بر امام مهرباني ها داشته باشند.

مردم روستاها و شهرهاي بروجن در حالي که بيرق متبرک امام رضا (ع) توسط خادمان آن حضرت حمل مي شد عشق و اردات خود را نشان مي دادند.

خادمان آفتاب هشتم که پرچم متبرک حرم مطهر رضوي را با خود همراه داشتند ضمن حضور در منزل و ديدار و گفتگو با چند خانواده محروم از جمعي بيماران خاص و جانبازان نيز عيادت کردند.

سفيران امام مهرباني ها همچنين در گلزار شهداي شهرهاي بروجن و گندمان حاضر شدند و به مقام شامخ شهداي هشت سال دفاع مقدس اداي احترام کردند.

خادمان امام رضا (ع) در ادامه حضور خود در ميان استقبال گرم و پرشور مردم شهر فرادنبه در مسجد شهيد بهشتي اين شهر حاضر شدند و آنها را از عطر پرچم متبرک امام مهرباني ها بهره مند ساختند.

عاشقان امام مهرباني ها در شهرستان بروجن که شرايط حضور در آستان مبارک و مقدس آن حضرت را نداشتند به واسطه حضور و عطر پرچم حرم مطهر رضوي دل خود را روانه بارگاه ملکوتي امام رضا (ع) کردند.

خادمان حرم مطهر رضوي امروز نيز در ادامه حضور خود در استان چهارمحال و بختياري از مصدمان زلزله ناغان که شب گذشته رخ داد عيادت کردند.

گفتني است خادمان حرم مطهر رضوي که از هفتم مردادماه به چهارمحال وبختياري سفر کرده اند به مدت ۷ روز تا ۱۳ مردادماه در اين استان حضور دارند.

کاروان زير سايه خورشيد در مدت حضور خود در استان چهارمحال و بختياري از بيمارستان‌ها، خانواده‌هاي ايثارگران و شهدا، مراکز بهزيستي بازديد و در جشن‌هايي به مناسبت ميلاد امام رضا (ع) شرکت مي‌کنند.

از اول ذي القعده خجسته سالروز ولادت باسعادت کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه (س) تا فرخنده سالروز ولادت پر خير و برکت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاري شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۶:۴۱

14 Jan 2020