۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۳۰۶۷۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم( ع) چهارمحال و بختياري:

نقش بي‌بديل زنان در خلق حماسه هشت سال دفاع مقدس

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: زنان در طول انقلاب و دفاع مقدس دوشادوش مردان در خلق اين حماسه سهيم بودند و حمايت آنان در پشت جبهه و حتي در ميدان نبرد جلوه‌هاي زيبايي از ايثار و از خودگذشتگي اين قشر را به نمايش گذاشت.
نقش بي‌بديل زنان در خلق حماسه هشت سال دفاع مقدس
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (عليه السلام) در گفت‌وگو با مشکات برين ضمن گرامي داشت هفته دفاع مقدس دوران دفاع مقدس را بزرگ‌ترين افتخار ملت جمهوري اسلامي ايران عنوان کرد و افزود: ما در جنگ دوست و دشمن خود را شناختيم و به اين نتيجه رسيدم که بايد روي پاي خود ايستاد.

وی با اشاره به صلابت و اقتدار نيروهاي مسلح از پيشرفت‌هاي حاصل شده در زمينه توليد تجهيزات نظامي و موشکي در سطح بسيار بالا افزود: پيشرفت‌هاي ما در زمينه‌هاي نظامي مرهون خون پاک شهداست و تکيه ما بر نيروي انساني مؤمن و قوي که قدرت بازدارندگي کشور است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (عليه السلام) با اشاره به سخناني پيرامون مسايل نظامي از سوي برخي شخصيت‌ها را مورد انتقاد قرار داد و به تجاوزهاي آمريکا در منطقه و کشورهاي ديگر اشاره کرد و گفت: نداشتن نيروي نظامي در برخي کشورها ناشي از شکست آنها بوده، نه اينکه خودشان بخواهند.

وي با اشاره به اينکه هم‌اکنون نيز مردم مظلوم يمن، عراق، سوريه و ديگر ملل مستضعف منطقه و جهان مشابه مردم ايران در دفاع مقدس با دست خالي در برابر ابرقدرت‌ها ايستاده‌اند ادامه داد: تنها در جنگ بود که صنايع دفاعي و تسليحاتي ما پيشرفت کرد و مهم‌تر از همه استمرار روح انقلابي نه‌تنها در جوانان ايراني که در مردم منطقه شکل گرفت.

وي، همچنين حذف بسيج دانش‌آموزي با طرح‌هاي سازمان مللي را ناشي از ناآگاهي و غفلت برخي افراد دانست که خود به کارکردهاي سازمان بسيج دانش‌آموزي در زمينه‌هاي فرهنگي، پرورشي‌ و اردوهاي جهادي و طرح هجرت سازندگي کاملاً واقف هستند.

فرمانده ارشد نظامي استان به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس نيز اشاره کرد و گفت: زنان در طول انقلاب و دفاع مقدس دوشادوش مردان در خلق اين حماسه سهيم بودند و حمايت آنان در پشت جبهه و حتي در ميدان نبرد جلوه‌هاي زيبايي از ايثار و از خودگذشتگي اين قشر را به نمايش گذاشت.

وي با بيان اينکه در استان چهارمحال و بختياري شاهد زنان جانباز و رزمنده و ختي شيميايي نيز هستيم؛ از اختصاص يک روز از برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس و غرفه‌هايي در نمايشگاه مهر ولايت براي عرضه توانمندي‌ها زنان و نمايش نقش آنان در جامعه و دفاع مقدس خبر داد.
 
سردار محمدسليماني همچنين از برپايي نمايشگاه مهر ولايت همزمان با دومين روز از هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: اين نمايشگاه در قالب نرم‌افزاري و سخت‌افزاري در غرفه‌ها مختلف با رويکرد جنگ‌نرم، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتي و فضاي سايبري برپا مي‌شود.


انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۵:۱۲

4 Feb 2020