۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۰۶۶۳
نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری:

ورزش مانند یک پل ارتباطی، انسان را به کمال می رساند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج این ورزش در بین جوانان و خانواده‌ها می‌تواند به عنوان بخشی از ابزار تربیتی در جامعه و زندگی اجتماعی مردم باشد.
ورزش مانند یک پل ارتباطی، انسان را به کمال می رساند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در جشنواره ورزش زورخانه ای و پهلوانی در چهارمحال و بختیاری گفت: به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رعایت ادب و زانو زدن در ورزش پهلوانی همانند تسلیم شدن در برابر ارزش های والای انسانی است، افزود: ورزش پهلوانی نشأت گرفته از تفکر و عقاید دینی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در جشنواره ورزش پهلوانی و زورخانه ای که به مناسبت هفته تربیت بدنی در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد افزود: هدف از آفرینش،تربیت انسان برای رسیدن به کمال بوده است و این امر از عرصه های مختلف امکان پذیر خواهد بود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: نوع ورود این جمع از ورزشکاران به سالن باعث جاری شدن اشک شوق و به وجد آمدن جمع حاضر شد و امیدوارم این نوع از اخلاص نیز در عرصه عبادت خداوند و نماز برای همه به وجود بیاید.

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: در رفتارهای انسانی، این زانو زدن مقابل معنویت، فرد را در برابر هوای نفسانی قوی می کند و کسی که در برابر مکاتب قرآن و ائمه زانو نزد از انسانیت رها می شود.

وی با بیان اجرای زیبا و و جمعی ۲۵۰ نفره باستانی‌کاران استان در جشنواره ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار داشت: هر کدام از ورزش ها دارای آدابی مخصوص است و این آداب مانند یک پل برای به کمال رسیدن انسان است.

وی با تشکر از مسئولان برگزاری این جشنواره عنوان داشت: شایسته است خانواده ها، فرزندانشان را به سمت انجام فعالیت های ورزشی سوق دهنـد.

به مناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره ورزش باستانی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد و مسئولان ورزش چهارمحال و بختیاری با اجرای همزمان ۲۵۰ نفر از باستانی کاران در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

در این جشنواره ورزشکاران منتخب زورخانه های چهارمحال و بختیاری همزمان به اجرای حرکات نمایشی، هنرهای فردی و ورزش زورخانه ای پرداختند.

گفتنی است، این برنامه با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همت هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای به مناسبت هفته تربیت بدنی با استقبال گسترده خانواده ها در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۳:۲۸

27 Dec 2019