۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۲۰۳۱۳
مديرکل بنياد شهيد وايثارگران چهارمحال و بختياري :

شهرستان اردل پيشگام ترويج فرهنگ شهادت در استان است

شهرستان اردل پيشگام ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در استان است.
شهرستان اردل پيشگام ترويج فرهنگ شهادت در استان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قدرت‌الله رئيسي مديرکل بنياد شهيد وايثارگران چهارمحال و بختياري در جلسه شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت شهرستان اردل که با حضور امام جمعه، فرماندار و ديگر مسئولان دستگاه هاي ذيربط با هدف ترويج و نهادينه نمودن فرهنگ ايثار و شهادت با محوريت ديدار از خانواده معظم شهداء، ايثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برگزار گرديد اظهار داشت: همه ما با توجه به مسئوليتي که داريم بايد در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ شهادت تلاش کنيم.

رئيسي با اشاره به اينکه شهدا معلمين ارزشمند جامعه اسلامي ايران هستند گفت: گراميداشت ياد و خاطره شهدا در واقع يادآوري هشت سال دفاع مقدس است.

وي آشناسازي نسل جوان امروز با فرهنگ ايثار و شهادت را از ضروريات دستگاه تعليم و تربيت برشمرد و تصريح کرد: يادواره شهدا فرصتي است که الگوي واقعي قشر جوان يعني شهدا را به جامعه و بالاخص دانش‌آموزان معرفي کنيم.

اين مقام مسئول با بيان اينکه ما هر چه داريم از شهدا است و همواره مديون خون آن ها هستيم و افتخار ما خدمت به مردم به ويژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است اظهار کرد: شهرستان اردل پيشگام ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در استان مي باشد و در راستاي انتقال فرهنگ شهدا به نسل امروز برنامه هاي بسيار مطلوبي انجام دادند.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۱۵

29 Dec 2019