۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۳۱۳۹۳
امام جمعه اردل در مراسم شهادت امام سجاد (ع):

دشمن 24 ساعته براي نابودي جامعه تشيع طرح و برنامه مي ريزد

امام جمعه شهر اردل گفت: دشمن 24 ساعته براي نابودي جامعه تشيع طرح و برنامه مي ريزدو مهمترين هدفش از اين نقشه هاي شوم فقط نابودي ايران اسلامي است.
دشمن 24 ساعته براي نابودي جامعه تشيع طرح و برنامه مي ريزد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در مراسم شهادت امام سجاد(ع) که ديشب با حضور مردم ولايتمدار شهر اردل برگزار شد در سخناني به بيان گوشه هايي از زندگاني حضرت امام سجاد (عليه السلام) پرداخت .

سلمان پور افزود: آن حضرت به دليل وجود شرايط سخت حکومت و با استفاده از ابزار دعا ، معارف اهل بيت و دين اسلام را ترويج مي کردند .

وي با اشاره به روايتي از حضرت امام سجاد (عليه السلام) گفت : داشتن ورع در خلوت ، راستگويي هنگام ترس ، انفاق در موقع تنگدستي ، صبر در هنگام خشم و غصب و صبر در مصيبت از نشانه هاي مؤمن است.

امام جمعه شهر اردل در ادامه با اشاره به کينه دوزي دشمنان به انقلاب اسلامي ايران گفت: دشمن ۲۴ ساعته براي نابودي جامعه تشيع طرح و برنامه مي ريزدو مهمترين هدفش از اين نقشه هاي شوم فقط نابودي ايران اسلامي است.

سلمان پور بيان کرد:امروز براي اينکه از گزند دشمنان محفوظ باشيم بايد در مسير شهدا و رهبري که همان مسير امام سجاد(ع) است حرکت کنيم تا هميشه پيروز ميدان باشيم و نقشه هاي دشمنان را يکي پس از ديگري برملا کنيم.

در ادامه اين مراسم مجيد اميدي پژمان سيفي از مداحان اهل بيت(ع) شهرستان اردل به مرثيه ‌سرايي در وصف آن امام همام پرداختند و عاشقان و دوستداران مکتب اهل بيت عليهم السلام در سوگ امام زين العابدين (ع) بر سروسينه زدند و اشک ماتم ريختند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۷:۰۱

8 Feb 2020