۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۵۳۵۳
شهردار شهر فارسان:

تخفيف 55 درصدي ساخت و ساز در بافت هاي فرسوده در شهر فارسان

شهردار شهر فارسان گفت: مجتمع تجاري پزشکان در بافت فرسوده با مجموع 24 واحد تجاري و طي دو سال ساخته و افتتاح خواهد شد.در اين راستا اگر پروژه‌اي ديگري نيز در بافت‌هاي فرسوده جهت انجام فعاليت اعلام آمادگي کند شهرداري 55 درصد از عوارض شهرداري را به آن‌ها تخفيف خواهد داد.
تخفيف 55 درصدي ساخت و ساز در بافت هاي فرسوده در شهر فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر منوچهر سليماني در خصوص مجتمع پزشکان پارس در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: پروژه پارس در زميني به مساحت  920 مترمربع کلنگ زني شد و قرار بر اين است که در اين زمين‌ساختماني به مساحت و زيربناي 3500 متر ساخته شود.

وي در ادامه افزود: اين مجتمع با هزينه‌اي بالغ‌بر 5 ميليارد تومان و طي دو سال ساخته و به بهره‌برداري خواهد رسيد، اين مجتمع پزشکي در تابستان سال 98 قابل بهره‌برداري مي‌باشد.

هدف از ساخت این پروژه روان شدن ترافیک در مرکز شهر است

سليماني خاطرنشان کرد: هدف از ساخت اين پروژه دريکي از مناطق بافت فرسوده شهر، کمک به روان شدن ترافيک در مرکز شهر است زيرا براي اين مجتمع پارکينگ دو طبقه اي در نظر گرفته‌شده است که در امر ترافيک بسيار مفيد است وهم چنين با انجام اين کار ارائه خدمات به بيماران در امر سلامت بهبود مي‌يابد.

در ادامه دکتر سليماني شهردار فارسان گفت: در راستاي مصوبات ستاد بازآفريني پايدار شهري پروژه پزشکان فارسان کلنگ زني و با تجميع پلاک‌هايي در بافت فرسوده انجام شد.

محمد صادق اسلامي اظهار داشت: اين مجتمع با مجموع 24 واحد تجاري و طي دو سال ساخته و افتتاح خواهد شد.در اين راستا اگر پروژه‌اي ديگري نيز در بافت‌هاي فرسوده جهت انجام فعاليت اعلام آمادگي کنند شهرداري  55 درصد از عوارض شهرداري را به آن‌ها تخفيف خواهد داد.


انتهاي پيام1026ج /590پ
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۹:۴۵

15 Jan 2020