۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۰۳۰۳
مسول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

کارحداکثری و برداشت حداقلی می‌تواند مدیر انقلابی پدید آورد

مسول بسیج دانشجویی استان گفت: برای رسیدن به مقصود الهی و رضایت خداوند، باید به حداقل‌ها اکتفا کنیم نه اینکه در حداقل ممکن کار کنیم و حداکثر برداشت را داشته باشیم. یک مدیر انقلابی بایستی قليل‌المؤنه و كثيرالمعونه باشد.
کارحداکثری و برداشت حداقلی می‌تواند مدیر انقلابی پدید آورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، احمد راستینه در نخستین نشست ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کار بزرگی است و آن را در ردیف شهادت تعبیر کرده‌اند، و این موضوع از ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می آید، به مسولیتی که خداوند بر عهده ما در این راستا نهاده است باید اهمیت دهیم.

راستینه با بیان اینکه لازمه تحقق تمدن اسلامی، مکلف بودن به ادامه مسیر انبیاء و اولیاء الهی است اظهار داشت: اگر اینگونه عمل نکنیم در ورطه سقوط فرو می‌رویم و آن وقت است که مدیرانی با حقوق‌های نجومی پدید می‌آیند و برخی اینان را ذخایر انقلاب می‌خوانند.

وی با اشاره به سخن برخی بزرگان دینی کشور گفت: بایستی برای رسیدن به مهدویت با شناخت غدیر از روح غربی عبور کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به مقصود الهی و رضایت خداوند، باید به حداقل‌ها اکتفا کنیم نه اینکه در حداقل ممکن کار کنیم و حداکثر برداشت را داشته باشیم. یک مدیر انقلابی بایستی قليل المؤنه و كثيرالمعونه باشد.

احمد راستینه ادامه داد: اگر به مسولیتی که ائمه اطهار و انبیاء الهی در زمینه تشکیل تمدن اسلامی بر دوشمان نهاده‌اند بی اهمیتی کنیم قطعاً سقوط خواهیم کرد و اجانب، اولیاء ما خواهند شد.

وی گفت: شهدا به ما یاد داده‌اند که کارحداکثری و برداشت حداقلی می‌تواند مدیر انقلابی پدید آورد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۷:۴۴

30 Dec 2019